Misiewicza rola życia :-)

1. Data: 2017-05-19 09:04:47

Temat: Misiewicza rola życia :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiS jest genialny w prostocie swoich działań!
PiS powołał Misiewicza -> Misiewicz wzywał radzieckich generałów na dywanik
o czwartej rano -> radzieccy generałowie odeszli z polskiej armii SAMI (co
by było, gdyby ich zwolniono?) -> Misiewicza się spuściło i tym jeszcze
zapunktowało, pokazując społeczeństwu, że władza szybko uznaje i naprawia
swoje błędy.

Mistrzostwo!!!
PiS forever!
Wow!

2. Data: 2017-05-19 10:36:25

Temat: Re: Misiewicza rola życia :-)
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 09:04, Ikselka pisze:
> PiS jest genialny w prostocie swoich działań!

Jakie umysły tacy geniusze :)

> [...]
> by było, gdyby ich zwolniono?) -> Misiewicza się spuściło i tym jeszcze
> zapunktowało, pokazując społeczeństwu, że władza szybko uznaje i naprawia

Dobrze się czujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-05-19 10:52:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Jakie umysły tacy geniusze :)

> Dobrze się czujesz?

A nie widać, że cudownie?

4. Data: 2017-05-19 13:36:33

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Jakie umysły tacy geniusze :)

> Dobrze się czujesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Jakby tak wyjąć z tego, co napisałeś twoją mantrę o powrocie do zdrowia- to
nie zostaje zupełnie nic. Postaraj się odnieść konkretnie do tego, co
napisała Iksełka

--
Chiron

5. Data: 2017-05-19 14:02:02

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 13:36, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Jakby tak wyjąć z tego, co napisałeś twoją mantrę o powrocie do zdrowia-
> to nie zostaje zupełnie nic.

Bo i nic więcej nie potrzeba.

> Postaraj się odnieść konkretnie do tego, co
> napisała Iksełka

Przecież się odniosłem konkretnie :)
Już sam początek: "PiS jest genialny" sugeruje poważne zaburzenia
umysłowe. A dalsza część to już jakieś s-f kiepskiej jakości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-05-19 14:49:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Przecież się odniosłem konkretnie :)
> Już sam początek: "PiS jest genialny" sugeruje poważne zaburzenia
> umysłowe.

A np. PO tak już nie sądzi - wręcz zaczyna naśladownictwo. Tylko że w
polityce nie o to chodzi - tu trzeba być ORYGINALNYM , no i zawsze
pierwszym, a nie w ogonie. Drugi błąd PO ( i twój) to odruchowe kręcenie
głową na hasło "PiS się dobrze przygotował" - zamiast zastanowić się nad
tym, czy aby jednak tak właśnie nie jest, wbrew szarpiący głową szyjnym
odruchom.
No ale cóż, kiedy szyjne odruchy rządzą zamiast rozumu, wtedy pozostaje już
ZAWSZE tylko miejsce w ogonie.

7. Data: 2017-05-19 15:27:04

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 14:49, Ikselka pisze:

> A np. PO tak już nie sądzi

[ciach blebleble]

> odruchom.
> No ale cóż, kiedy szyjne odruchy rządzą zamiast rozumu, wtedy pozostaje już
> ZAWSZE tylko miejsce w ogonie.

...a na usprawiedliwienie przewałów pisu należy zawsze zgodnie z
wytycznymi partyjnymi wskazać przewały poprzednika. I koniecznie należy
wspomnieć o PO :)
I wtedy już jest wszystko w porządku, można dalej z czystym sumieniem
kraść i rozpierdalać państwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-05-19 16:54:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> wspomnieć o PO :)
> I wtedy już jest wszystko w porządku, można dalej z czystym sumieniem

Wiem, że ty byś wolał oddać za darmo Niemcowi albo czarnuchowi - odrzutowi
od Niemca.

9. Data: 2017-05-19 17:28:57

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 16:54, Ikselka pisze:

> Wiem, że ty byś wolał oddać za darmo Niemcowi albo czarnuchowi - odrzutowi
> od Niemca.

W innych wątkach pozujesz na przeintelektualizowaną znawczynię ludzkiej
natury, a wystarczy jedno twoje zdanie i od razu wiadomo, że jesteś
zwykłą rasistowską szują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-05-19 19:43:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> W innych wątkach pozujesz na przeintelektualizowaną znawczynię ludzkiej
> natury, a wystarczy jedno twoje zdanie i od razu wiadomo, że jesteś
> zwykłą rasistowską szują.

Czyli nie masz o mnie jednoznacznej opinii. Cenne.

Po cośmy wstępowali do Unii ?
Czarny koń wyborów
Wszechświat się rozpada?
Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?