Misiewicza rola życia :-)

11. Data: 2017-05-19 20:18:48

Temat: Re: Misiewicza rola życia :-)
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 19:43, Ikselka pisze:

> Czyli nie masz o mnie jednoznacznej opinii. Cenne.

To nie był komplement.
Ale możesz tak to sobie tłumaczyć :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-05-19 20:31:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> To nie był komplement.
> Ale możesz tak to sobie tłumaczyć :)

Nie obchodzi mnie, co to było. Obchodzi mnie, że to ja mam słuszność.

http://m.demotywatory.pl/4587221

13. Data: 2017-05-19 20:51:27

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 20:31, Ikselka pisze:

> Nie obchodzi mnie, co to było. Obchodzi mnie, że to ja mam słuszność.

W byciu rasistowską szują?

Chiron, masz jeszcze jakieś pytania? :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-05-19 21:23:51

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie masz o mnie jednoznacznej opinii. Cenne.

Ja bym jeszcze dodał Ci epitet: "imperialistyczna". :-) Tacy jak Kviat w
poprzednim systemie redagowali gazetki partyjne w zakładach pracy.

--
Chiron

15. Data: 2017-05-19 21:53:23

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 21:23, Chiron pisze:

> Ja bym jeszcze dodał Ci epitet: "imperialistyczna". :-) Tacy jak Kviat w
> poprzednim systemie redagowali gazetki partyjne w zakładach pracy.

Tacy jak ty, niezależnie od sytemu są kretynami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-05-19 22:49:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> W byciu rasistowską szują?

Ba - żebyś ty wiedział, ile jest w Polsce rasistowskich szuj czy jak nas
tam sobie chcesz nazywać. Terminologia twoja jest dla nas nieistotna.
Niestety ty dojdziesz do właściwych wniosków za późno - bo dopiero kiedy
naleje ci się porządnie za kołnierz. Tak mają prymitywy.

17. Data: 2017-05-19 22:58:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Ja bym jeszcze dodał Ci epitet: "imperialistyczna". :-) Tacy jak Kviat w
> poprzednim systemie redagowali gazetki partyjne w zakładach pracy.

To jest to!
PS. Mógłbyś jeszcze dodać "wroga (czarnego) luda... ", upsss, "ludu", no i
obowiązkowo "sabotażystkę świetlanej idei internacjonalizmu" oraz może
jeszcze coś dałoby się na mnie znaleźć u noblistki Szymborskiej fajnego,
żtp. w duchu :-)))))

18. Data: 2017-05-19 22:59:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Tacy jak ty, niezależnie od sytemu są kretynami.

ZNOWU tak lakonicznie??? Usiądź, odpocznij, nabierz sił...

19. Data: 2017-05-19 23:53:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>PiS jest genialny w prostocie swoich działań!
>PiS powołał Misiewicza -> Misiewicz wzywał radzieckich generałów na dywanik

I dlatego jarozbaw wypierdolił misiewicza na zbity ryj. Genialne.Faktycznie.

20. Data: 2017-05-20 01:14:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> I dlatego jarozbaw wypierdolił misiewicza na zbity ryj. Genialne.Faktycznie.

Prostota i zarazem SKUTECZNOŚĆ tego pociągnięcia polega na tym, że nie
trzeba było wypirzać poradzieckich generałów z polskiej armii - sami
odeszli. Co tam jakiś pionek Misiewicz, nocoty, debilku, o jakimś tam
Misiewiczu już nawet słychu ani widu - a EFEKT pozostał. I to jest naprawdę
mistrzostwo świata :-)

A bonusikiem jest to, że takie jak ty kodziarskie i podobne sprzedajne lisy
czy inne prymitywizmy, podjarane i z wypiekami skupione na brzydkim
Misiewiczu i doraźnym wieszaniu psów na nim, nie zdążyły nawet narozrabiać,
ba, jak widać (po tobie) do tej pory nie rozumieją, dłuuuugo po sprawie -
że to NIE O MISIEWICZA tu chodziło.

Chodzilo o szybką i sprawną wymianę kompletu zasiedziałych, w Moskwie
szkolonych, starych komuchów w armii - na nowe, od dawna przygotowywane
(tak tak! - dokładnie jak dla mediów) młode siły.
Taki mały i cichutki zamaszek wojskowy, o którym cioci Hunii nikt z
kodziarzy, Nowoczesnej czy innych sługusów Sorosa nawet nie może naskarżyć.
No bo na co? Że wojskowe świętokomusze krowy same odeszły??? Nikt nikogo w
polskim wojsku siłą nie trzyma, a ludzi niezastąpionych ni ma :-D

Po cośmy wstępowali do Unii ?
Czarny koń wyborów
Wszechświat się rozpada?
Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?