Misiewicza rola życia :-)

41. Data: 2017-05-20 14:31:59

Temat: Re: Misiewicza rola życia :-)
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 14:07, Przemysław Dębski pisze:

> Nie widzę żeby się irytowała.

To nie jest jedyna rzecz, której nie widzisz.

> Zresztą pomyśl logicznie, piperzysz trzy
> po trzy to samo do tych samych osób od roku.

Czyli robię dokładnie to samo co oni :)

> Wytłumacz mi, w jaki sposób
> mogło by robić to na tych osobach wrażenie inne od znudzenia?

Trafiłeś w sedno.
Mam właśnie nadzieję, że pedofilom, rasistom, faszystom itp. w końcu się
znudzi i przestaną publicznie propagować swoje kretynizmy.

> Druga
> sprawa, dlaczego Piotrusiu chowasz się za "ktosiem"?

Nie chowam się. To był zwrot retoryczny.

> Tylko ty i nikt
> inny

To faktycznie smutne, że tylko ja na to reaguję.
Tak właśnie rodzą się totalitaryzmy - mało kto reaguje i się temu
przeciwstawia.

> rzuca jej tak absurdalne zarzuty.

Wymień choć jeden absurdalny zarzut, który niby zarzuciłem.

> Nie ma nikogo innego kto by to
> robił.

To smutne.
Dzięki bierności normalnych ludzi pilsamiści dorwali się do władzy.

> Ci ktosie są twoim urojeniem.

To już ci wyjaśniłem.

> Przecież to właśnie napisałem. Spostrzegawczość i jakość reakcji którą
> się tu wykazałeś, każe mi zapytać czy ty aby nie potrzebujesz pomocy?

Oczywiście, że potrzebuję.
Gdy Hitler dochodził do władzy normalni ludzie też potrzebowali pomocy.
Miło by było, gdyby więcej osób reagowało na faszyzm, rasizm i łamanie
praw człowieka w internecie i na ulicach.

> Jeśli tak oderwane od rzeczywistości za to jakościowo wciąż banalne
> wizje doprowadzają cię do płaczu, to może być tak że potrzebujesz
> dłuższej pomocy niż mogło by się na pierwszy rzut oka wydawać

A jak długiej pomocy potrzebuje osobnik, który nie rozumie czym jest
sarkazm?

Ufff... uspokoiłeś mnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2017-05-20 16:55:18

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

>Myślę

Niemożliwe

43. Data: 2017-05-20 17:43:18

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Niemożliwe

Ghost- nie wejdę do twojego świata. Czekam na zewnątrz

--
Chiron

44. Data: 2017-05-20 18:23:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

>Czekam na zewnątrz

Kogo to obchodzi?

45. Data: 2017-05-20 18:25:27

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Kogo to obchodzi?

Tego, co odpowiada

--
Chiron

46. Data: 2017-05-20 19:23:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Ghost- nie wejdę do twojego świata. Czekam na zewnątrz

Nie wyjdzie - nie ma klamek :-)

47. Data: 2017-05-20 20:17:23

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

>Tego, co odpowiada

Pong.

48. Data: 2017-05-21 12:14:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Pong.

Obchód już był? Upomnij się o leki. Klamki ci i tak nie dadzą, o to nie
proś.

Po cośmy wstępowali do Unii ?
Czarny koń wyborów
Wszechświat się rozpada?
Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?