Miska do ciasta drożdżowego Tupperware

1. Data: 2003-05-18 21:18:45

Temat: Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.05.2003 18:13, Użytkownik rena napisała :

> pewnie nie wiecie, ze prenumerujac "sol i pieprz" na 2 lata (84 zl)
> dostajecie w prezencie do wyboru:
>
> 1/ stolnice + walek
> 2/ shaker + miske do mieszania i przetrzymywania ciasta (2 l)

Jeśli się nie mylę - lukam tylko w katalog Tupperware a nie jestem
dystrybutorem - to miska do ciasta (symbol B11) ma 3 l pojemności.

Ceny zestawów
1 = 45,80 zł + 48,40 zł = 94,20 zł
2 = 36,40 zł + 51,50 zł = 87,90 zł

> prezenty sa mniej wiecej w cenie prenumeraty, wiec mysle, ze warto.
Z powyższych wyliczeń wynika, że ... prezenty są więcej warte niż
prenumerata :-) Jaka jest Wasza opinia o "Sól i Pieprz" ? Czy ten
periodyk ma swoją stronę w sieci ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-19 06:27:01

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli kogoś interesują poszczególne ceny to służę - dostałem ostatnio
> aktualny cennik.

Czy moglabym prosic o podanie ceny chlebaka, "cudu kuchennego" i miski do
wyrobu ciasta drozdzowego?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-05-19 07:56:10

Temat: Re: Tupperware-ogolnie
Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta MJ" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> W Wola Park juz nie ma stoiska - oni maja od czasu do czasu stoiska w
> roznych miejscach - zreszta zaraz zadzwonie do ciotki, to napisze czy
teraz
> jest gdzies - kiedys byla na sadybie .

Będę bardzo wdzięczna:-) Co prawda Sadyba spory kawałek ode mnie ale nic
to:-)

Pozdr.
Monika

1. Data: 2003-05-19 18:05:52

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moglabym prosic o podanie ceny chlebaka, "cudu kuchennego" i miski do
> wyrobu ciasta drozdzowego?

chlebak - Piekarzem w Tupperware zwany :-) - 79,90 zł
Cud kuchenny - 74,70 zł
Duża miska do ciasta - 51,50 zł

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-20 05:18:39

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chlebak - Piekarzem w Tupperware zwany :-) - 79,90 zł
> Cud kuchenny - 74,70 zł
> Duża miska do ciasta - 51,50 zł

dzieki;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-05-20 08:13:23

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> dostajecie w prezencie do wyboru:
>
> 1/ stolnice + walek
> 2/ shaker + miske do mieszania i przetrzymywania ciasta (2 l)
>
> prezenty sa mniej wiecej w cenie prenumeraty, wiec mysle, ze warto.

Moglabys napisac, do kiedy trwa ta promocja? Mam nadzieje, ze nie do konca
maja...

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-05-20 08:33:04

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moglabys napisac, do kiedy trwa ta promocja? Mam nadzieje, ze nie do konca
> maja...

ja wczoraj oplacilam prenumerate - druk z numeru majowego, bylo tam wskazane
pole do wpisania ktory prezent sie wybiera. Czy ta sama oferta bedzie w
numerze czerwcowym to nie wiem, moze juz w kioskach jest czerwcowy "Pieprz i
sol" i mozna sprawdzic?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-05-20 15:41:42

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moglabys napisac, do kiedy trwa ta promocja? Mam nadzieje, ze nie do konca
> maja...

ja mialam nr wielkanocny i tam nie bylo napisane, ile trwa promocja. czyli
do odwolania?

1. Data: 2003-05-20 15:44:58

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ja mialam nr wielkanocny i tam nie bylo napisane, ile trwa promocja. czyli
> do odwolania?

Teoretycznie tak powinno byc, ale trudno to przewidzec, a nie chcialabym, zeby
mi ta promocja przepadla... :(

Pozdrawiam,
Ania

fasola konserwowa- jak zrobic samemu?
tahini - jest w warszawie
RE: szparagi - pytania poczatkujacego ;)
Szczawiowa - beznadziejnie lamerskie pytanie
Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie