Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.

11. Data: 2011-09-23 17:31:06

Temat: Re: Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pwz" <p...@o...eu> wrote in message news:j5ick9$t2k$1@news.onet.pl...
> (...)
>
> O! To zupełnie tak jak z autostradami, obniżką podatków, pomocą dla
> Polaków wracających z zagranicy i ogólnie zieloną wyspą. Taka podróba
> liberalizmu w wykonaniu obecnej ekipy.

trzeba by bylo sprawdzic ile z ludzi popierajacych rzekoma podrobe
zlosci sie, kiedy sie dalo nabrac w sklepie spozywczym.

i.

12. Data: 2011-09-23 18:04:20

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-23 19:27, Iwon(K)a pisze:

> no ale Ty sie wyznasz na opakowaniu

Dosłownie i w przenośni.

> i sie czepiac nie bedziesz.

Dla mnie "korona ewolucji" niekoniecznie znaczy "najdoskonalszy byt we
wszechświecie". Więc się nie czepiam z zasady :) Wolę się rozczarowywać
pozytywnie wspaniałymi wyjątkami.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

13. Data: 2011-09-23 18:05:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-23 19:08, Ikselka pisze:

> Pierwszy.

Każdy rząd ma swojego Palacha.

14. Data: 2011-09-24 15:04:03

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jagr" <j...@W...fm> wrote in message
> Jeżeli grupa ludzi głowi się nad projektem opakowania,
> żeby ukrywało prawdziwe cechy produktu, to jest to
> niegodziwość, nieuczciwość, a jak kto nie lubi takich słów - kurestwo.

i nieliczni, którzy już to odkryli (oraz mają śwatłą świadomść szkody dla
siebie innych) - płaczą na niemych grupach - zamiat skierowac kwestię do
odpowiednich środowisk - (rzecznika konsumenta czy gdzietam należy)

głupota większści nie jest żadnym wytłumaczeniem dla tych, co wiedzą i mają
w ręku narzędzie działania -a nic (skutecznego) nie robią. To niewiele
różnisię od niemego przyzwolenia.

I całe to 'kurestwo' kręci się właśnie dlatego. Szczególniezwazywszy na
globalność przyzwolenia. Nikt nie protestuje - nikt nie porusza żadnej
stosownej mszyny, tylko 'chlipie' i przeklina po kątach.
Oraz ponieważ albo przepisy pozwalają (albo ich egzekfowanie jest w naszych
realiachprawnych teoretyczne, (i/albo nie ma komu wystąpić o prawe
kwestie)) - dlatego to 'kurestwo' jest często zgodne z prawem (kurestwo
zwane też sprytem zarabiania na głupocie powszechej. - Nie wiem, co powinno
dziwić bardziej!)

Z mrożonych owoców - lody.
Dyniowo...
Ziemniaki na zimę - czy już?