Młoda trawa - kiedy kosić?

1. Data: 2018-09-06 18:53:58

Temat: Młoda trawa - kiedy kosić?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Pięknie wyrosła mi nowa trawa na trawniku przed domem :-)
Oczywiście nie zanotowałem daty wysiewu, ale mówiąc z głowy, czyli z
niczego siew był 4 tygodnie temu.
Najwyższe źdźbła mają po 15-20 cm. Jak radzicie? Kosić, czy dać jej
jeszcze podrosnąć?
Jacek

2. Data: 2018-09-06 19:12:21

Temat: Re: Młoda trawa - kiedy kosić?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek pyta:

> [...]
> niczego siew był 4 tygodnie temu.
> Najwyższe źdźbła mają po 15-20 cm. Jak radzicie? Kosić, czy dać jej

Kosić.

--
Jarek

3. Data: 2018-09-06 19:15:52

Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2018 o 18:53 Jacek <k...@a...com> pisze:

> Najwyższe źdźbła mają po 15-20 cm. Jak radzicie? Kosić, czy dać jej
> jeszcze podrosnąć?

Łomatko! a to ma być trawnik czy łąka? - ja bym ją skrócił o 1/3 gdy miała
10cm.
Nie ma na co czekać - jest ciepło, jeszcze Ci się zagęści. Tnij, tylko
ostrym nożem (żeby jej nie powyrywać z korzeniami).

TG

4. Data: 2018-09-08 10:31:18

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.09.2018 18:53, Jacek pisze:

> Kosić, czy dać jej jeszcze podrosnąć?

Żyj i daj żyć innym. Niech dojrzeje, wyda
owoc ("po owocach ich poznacie"), potem rżnij.
A może masz dość koszenia trawy? Zapuść sobie
łąkę w ogrodzie. O, taką:

https://zapodaj.net/47be2bb3d8168.jpg.html

5. Data: 2018-09-08 18:59:10

Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

collie wrote:

> Żyj i daj żyć innym. Niech dojrzeje, wyda
> owoc ("po owocach ich poznacie"), potem rżnij.
> A może masz dość koszenia trawy? Zapuść sobie
> łąkę w ogrodzie. O, taką:
>
> https://zapodaj.net/47be2bb3d8168.jpg.html

Dobrze się czujesz?

--
Pozdr.
T.

6. Data: 2018-09-10 13:42:48

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-08 10:31, collie pisze:
Zapuść sobie
> łąkę w ogrodzie. O, taką:
>
> https://zapodaj.net/47be2bb3d8168.jpg.html

Właśnie się zastanawiam na taką. Jaka to kompozycja?

7. Data: 2018-09-10 15:28:10

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 8.09.2018 18:59, Twardy pisze:

> Dobrze się czujesz?

Że odpowiem Ci po żydowsku - pytaniem na
pytanie: u Ciebie w domu wszyscy zdrowi?

8. Data: 2018-09-11 09:51:09

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.09.2018 o 13:42, krak pisze:
> W dniu 2018-09-08 10:31, collie pisze:
>  Zapuść sobie

> Właśnie się zastanawiam na taką. Jaka to kompozycja?
Z założeniem takiej łąki może być pewien problem, bo mieszanka roślin
rośnie, jak sama chce. U mnie na przykład oprócz trawy jest babka,
stokrotki, knieć, skrzyp, jakieś osty no i wszędobylski mniszek.
Tak więc uroda takiej przydomowej łąki może się okazać Martą Gesler
zamiast Moniki Bellucci.
Jacek

9. Data: 2018-09-11 15:23:45

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-11 09:51, Jacek pisze:

> Tak więc uroda takiej przydomowej łąki może się okazać Martą Gesler zamiast Moniki
> Bellucci.

Każda potwora znajdzie swego amatora. ;)

10. Data: 2018-09-11 20:04:53

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.2018 o 15:23, collie pisze:
> Każda potwora znajdzie swego amatora. ;)
Jest takie powiedzenie, ale ja się z tym nie zgadzam.
Jeżeli coś/ktoś ma dla mnie wartość ujemną, to tego unikam. Od Marty G.
wolę celibat. Lepsze zero, niż minus.
Jacek

Czereśnia dobra odmiana
cięcie jabłoni teraz?