Mnie tez malo dziwi

1. Data: 2018-12-22 22:12:26

Temat: Mnie tez malo dziwi
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

A chodzi oczywiscie o Niemcy, ktore interesuja bardzo niektorych
uczestnikow grupy.

http://berliner-express.com/

Berlinskie pismo "Berliner Express" w ostatnim wydaniu podaje, ze

- Wegrzy pracuja nad ustawa ulatwiajaca prawo pobytu dla niemieckich
uchodzcow, gdyby partie lewicowe (np. Zieloni) przejeli wladze;

- Wladymir Putin podczas pobytu w Paryzu pokazal pani Brigitte Macron
szokujace zdjecia jej meza;

- firma Toblerone z uwagi na liczna muzulmanska klientele wypuszcza na
rynek czekolade halal;

- minister spraw wewnetrznych Seehofer poleca udajacym sie na rynki
swiateczne wkladanie kamizelek kuloodpornych;

- politycy Zielonych domagaja sie zakazu hodowli swin;

- rowniez Zieloni proponuja likwidaje dni wolnych w czasie swiat
bozonarodzeniowych z powodu zmniejszajacej sie liczby chrzescijan oraz
wydatki na ochrone rynkow swiatecznych;

- niemiecki sad konstytucyjny uznal za dopuszczalne posiadanie dwoch zon.

Poczytajcie, prosze, "Berliner Express" jesli nie wierzycie!

A chodzi oczywiscie o Niemcy, ktore interesuja bardzo niektorych
uczestnikow grupy.

http://berliner-express.com/

Np. >Toblerone hat mit der Halal-Zertifizierung bereits den ersten
Schritt zur Bedienung des muslimischen Marktes in Europa gemacht. Andere
Konzerne ziehen nun nach.<

http://berliner-express.com/wp-content/uploads/2018/
12/Halal-Schokolade-720x450.jpg

Czekolady "Burka", "Minarette", "Schariagetten", "Kinderehe" (malzenstwo
dzieci)

http://berliner-express.com/
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

2. Data: 2018-12-22 22:25:38

Temat: Re: Mnie tez malo dziwi
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-22 22:12, silvio balconetti wrote:
> [...]
12/Halal-Schokolade-720x450.jpg

> Czekolady "Burka", "Minarette", "Schariagetten", "Kinderehe" (malzenstwo

A coś tam o secesji Bawarii pisza?

3. Data: 2018-12-22 23:03:05

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A coś tam o secesji Bawarii pisza?

Berlin to Prusy, wiec nie lubia Bawarii, i z wzajemnoscia.
Btw. A w Bawarii jest partia (Franken Partei), ktora w programie ma
odlaczenie regionu i stworzenie nowego landu Frankonia.
Inna partia, ktora chce autonomii i polaczenia podzielonego regionu
Szwabii (Schwaben) chyba nie startowala w ostatnich wyborach.

4. Data: 2018-12-23 01:04:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-22 23:03, silvio balconetti wrote:

> [...]
> Inna partia, ktora chce autonomii i polaczenia podzielonego regionu
> Szwabii (Schwaben) chyba nie startowala w ostatnich wyborach.

A krzyże wiszą, czy zieloni zdjeli?

5. Data: 2018-12-23 14:28:10

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.12.18 um 01:04 schrieb Ilona:

> A krzyże wiszą, czy zieloni zdjeli?

Cholera wie. Premier Söder w przedostatnim "Spieglu" pozowal przy
bawarskim lwie, krzyza nie bylo widac, nic tez o nim nie wspominal. Ale
on ewangelik, wiec sie nie eksponuje.

Zgodnie z rozporzadzeniem krucyfiksy mialy byc w urzedach krajowych, a
wiec podleglych rzadowi w Monachium czyli w policji, sadach i fiskusie.
Wszystko inne, z czym obywatel sie czesciej styka (ratusz, szkola,
przedszkole, zlobek, szpital, uniwersytet), podlega gminie lub miastu
czyli im moze Söder (i partie) naskoczyc. Tez placowki federalne sa poza
jurysdykcja krajowa. Sa placowki zwiazne z kosciolami jak szpitale,
przedszkola, domy starcow, wiec tam chyba cos wisi?

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2018-12-23 22:38:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-23 14:28, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> jurysdykcja krajowa. Sa placowki zwiazne z kosciolami jak szpitale,
> przedszkola, domy starcow, wiec tam chyba cos wisi?

A śledztwo w sprawie: Schwarze Reichswehry w szeregach Bundeswehry,
utknęło, czy też pojawiły się nowe wątki?

7. Data: 2018-12-24 00:44:00

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.12.18 um 22:38 schrieb Ilona:

> A śledztwo w sprawie: Schwarze Reichswehry w szeregach Bundeswehry,
> utknęło, czy też pojawiły się nowe wątki?

Dzwonilo, ale w jakims innym kosciele.
O problemach Bundeswehry mowia specjalisci:
www.youtube.com/watch?v=216iQwcAaOM
www.youtube.com/watch?v=2iC3LDE1iOg

i artykuly:
http://berliner-express.com/2018/08/bundeswehr-arbei
tslose-sollen-zwangsverpflichtet-werden/
www.tagesspiegel.de/politik/verteidigungsministerium
-rechtsextreme-verdachtsfaelle-bei-der-bundeswehr-ne
hmen-zu/21166974.html
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/reichsbuerger-
dutzende-beamte-sollen-zur-bewegung-gehoeren-a-12039
98.html
http://berliner-express.com/tag/bundeswehr/

8. Data: 2018-12-24 04:37:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-24 00:44, silvio balconetti wrote:

> [...]
hmen-zu/21166974.html

> http://www.spiegel.de/panorama/justiz/reichsbuerger-
dutzende-beamte-sollen-zur-bewegung-gehoeren-a-12039

Czasem lepiej nie wiedzieć, to znaczy, żeby zwierzyniec nic nie wiedział.

Jednak kilku wyższych oficerów aresztowano i do tego te, niespodziewane
zmiany w bezpiece.
Może to także w kontekscie przygotowan do opertion: 'Tag-X'?

https://www.focus.de/politik/deutschland/politik-die
-verschwoerung_id_9879853.html

Hannibals Schattenarmee
Er ist der Kopf eines bundesweiten Untergrundnetzwerkes - mit besten
Verbindungen in deutsche Behörden.
http://www.taz.de/!5548926/

a tu reportaż video:
https://youtu.be/UIvB7VzOxE4?t=1

9. Data: 2018-12-24 04:45:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-24 04:37, Ilona wrote:

> [...]
-verschwoerung_id_9879853.html

> Hannibals Schattenarmee
> Er ist der Kopf eines bundesweiten Untergrundnetzwerkes - mit besten

i może to:
https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&t
l=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.taz.de%2F!5548926%2F

10. Data: 2018-12-24 14:18:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2018 o 21:12, silvio balconetti pisze:
> [...]
12/Halal-Schokolade-720x450.jpg

> Czekolady "Burka", "Minarette", "Schariagetten", "Kinderehe" (malzenstwo

jak tu nie kochac zycia

--
gazebo

Nie dziwi nic.
Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?
Dzisiejsze niuchanie w GWnie (Nius z GWna vs Stasiek)