Mnie to nie dziwi

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 24 Aug 2015 16:25:52 -0700 (PDT)
Subject: Mnie to nie dziwi
From: glob <r...@g...com>

https://m.youtube.com/watch?v=XOgMKxfl0AI

Dlaczego tak się dzieje? Mamy immunitety sędziów i prokuratorów, a oprócz tego
solidarność zawodowa powodującą, iż wśród uczciwych i rzetelnych sędziów i
prokuratorów jest cała masa przekupnych, nierzetelnych, nieuczciwych,
bezrefleksyjnych, butnych, aroganckich oraz całkowicie bezkarnych sędziów i
prokuratorów - bo jak wiadomo kruk krukowi oka nie wykole.

W Polsce jak grzyby po deszczu powstają organizacje walczące z niesprawiedliwością i
bezkarnością oprawców.

************
U mnie jest tak samo, są dwie teorie, albo sędziowie są tak debilni, bo to po
znajomości mają zawody i to jest beton taki że często sam się zastanawiam, czy księża
czy prawnicy to więksi degeneracji. Czy po prostu tu poszła korupcja. No bo aby
dowody odrzucać, opienie biegłych czyli dowody nowe i stare umocnione. Na
pomówieniach bez braku logiki kogoś skazać, gdzie połowa sądu zachowywała się, że to
jest ewidentny wałek, a były milicjant i kolesie z policji, wiedzą jak pisać akt
oskarżnia, gdzie mnie bez znajomości prawa się wmawia, że to ja tworze akty
oskarżenia, to to nie może być tylko debilizm.
Ona ma racje że tu jest całkowite bezprawie i dopuki buractwa nie zamkną za to co
zrobili będziemy rozpierdalać łby. Albo zamykają i sędziowie też pucha albo tutaj
poleje się krew i będzie lała do ostatniej kurwy. Niech się starzy znajdą to
zaczniemy z buractwem robić porządek. Są ponad prawem więc lina w polsce też jest
ponad prawem, więc pasują do siebie.