Mocloxil a marichuana

1. Data: 2003-03-02 16:57:32

Temat: Mocloxil a marichuana
Od: "RONIN" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zażywając preparat Moclixil (600mg/24h) mogę palic marichuanę ? Czy może
mieć to jakieś przykre następstwa , a jesli tak to jakie ? Z góry dziekuję
za odpowiedź.

2. Data: 2003-03-03 22:10:29

Temat: Odp: Mocloxil a marichuana
Od: "azjata" <a...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> mieć to jakieś przykre następstwa , a jesli tak to jakie ? Z góry dziekuję

dzumka jeszcze nikomu chyba nie zaszkodzila
ja w trakcie choroby palilem i czulem sie lepiej :)

3. Data: 2003-03-04 08:57:29

Temat: Re: Mocloxil a marichuana
Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzumka jeszcze nikomu chyba nie zaszkodzila
> ja w trakcie choroby palilem i czulem sie lepiej :)

To teraz sie nie pytaj dlaczego cie serce boli!

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

4. Data: 2003-03-05 00:15:51

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RONIN" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
może
> mieć to jakieś przykre następstwa , a jesli tak to jakie ? Z góry dziekuję

moze na

--
www.operacja.b3.nu

gdzie kupic wage liczaca kalorie?