Mocny, elastyczny klej aluminium-guma/poliuretan

1. Data: 2014-07-08 20:41:07

Temat: Mocny, elastyczny klej aluminium-guma/poliuretan
Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W sumie wszystko jest w temacie. Nie musi być go dużo - powierzchnia do
sklejenia mniejsza od kartki A5. Dodam, choć to chyba oczywiste, że
powinien być wytrzymały na typowe dla Polski warunki atmosferyczne.
No i podkreślę elastyczność. Klejone elementy nie będą zginane, ale
poddawane zmiennemu naciskowi, więc typowe dwuskładnikowe (distal,
poxipol) odpadają.
W sieci takich pełno, ale chcę to zrobić raz a dobrze, więc byłbym
wdzięczny za nazwy sprawdzonych specyfików.
Cena nie gra roli, o ile nie będzie to litrowa puszka za 100 zł.
Powierzchnia aluminium potraktowana gruboziarnistym papierem ściernym,
więc nie jest 'śliska'.

--
?(??_?)? ? ???

2. Data: 2014-07-08 21:52:48

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 8 lipca 2014 20:41:07 UTC+2 użytkownik ZakonSpirowany napisał:
> [...]
>
> Cena nie gra roli, o ile nie będzie to litrowa puszka za 100 zł.
>
> Powierzchnia aluminium potraktowana gruboziarnistym papierem ściernym,

Wypolerować aluminium i przykleić gumę na Cyjanopan E.

3. Data: 2014-07-08 22:11:51

Od: zorba128 <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07/08/2014 08:41 PM, ZakonSpirowany wrote:
> No i podkreślę elastyczność.

Epidian 5 + PAC?

Bywa dostępny w małych tubkach w sklepach budowlano/metaowych.

Możesz poeksperymentować z ilością utwardzacza (im więcej, tym
bardziej elastyczna spoina). Nie klei niektórych tworzyw sztucznych,
ale pu chyba powinien ładnie złapać.

No i cena dobra :P

marcin

4. Data: 2014-07-08 22:23:50

Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2014-07-08 20:41:07 niejaki ZakonSpirowany napisał:
> W sumie wszystko jest w temacie.

sikaflex 241

--
P0zdrawiam
p0li

5. Data: 2014-07-08 22:38:26

Od: ToMasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2014 20:41, ZakonSpirowany pisze:
> [...]
> Cena nie gra roli, o ile nie będzie to litrowa puszka za 100 zł.
> Powierzchnia aluminium potraktowana gruboziarnistym papierem ściernym,

polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb). na
starcie jest jak slikikon w tubie, albo margaryna do kanapek, finalnie
będzie gumowaty jak opona samochodowa. po dłuższym czasie nie do
oderwania. Mnie lekko złapał tłok w tubie, i podczas próby oderwania,
uwolnienia tłoka zmiażdżyłem tubę, tłok nie puścił. Jak jesteś ze
Śląska, resztkę mojego kleju oddam gratis.
ToMasz

6. Data: 2014-07-08 23:57:16

Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wszystkim za podpowiedzi.
Posprawdzam ceny i przejdę się do pobliskiej "Mrówki PSB".

--
?(??_?)? ? ???

7. Data: 2014-07-09 00:05:52

Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-08 22:38, ToMasz pisze:
> polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb).

Przeleciało mi to przez myśl, bo kleiłem niedawno lustro do płyty HDF
klejem Den Braven do luster i płytek, no i zrobił na mnie wrażenie, choć
był już przeterminowany (toteż zużyłem cały i tubę wyrzuciłem).
Nawet nie jest taki drogi, bo ~20 zł, a zawsze przydatny. Myślę, że to
strzał w dziesiątkę. :)

--
?(??_?)? ? ???

8. Data: 2014-07-09 00:12:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Jul 2014 20:41:07 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

> No i podkreślę elastyczność. Klejone elementy nie będą zginane, ale
> poddawane zmiennemu naciskowi, więc typowe dwuskładnikowe (distal,
> poxipol) odpadają.

Klej adhezyjny - parę dobrych jest.

Wzmacniacz wifi
Rozdzielenie sygnału orange tv na 2 tv