Mój najlepszy numer

1. Data: 2014-10-10 00:55:40

Temat: Mój najlepszy numer
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz jak o tym myślę, to nigdy bym na to nie poszedł, gdyby ktoś mi to zaproponował.
A że jest przedawnione to opiszę.
Napewno wiecie że byłem w więzieniu i pracowałem przy budowie autostrady i na tej
autostradzie zostawiłem więzienne buty, które się dostaje, a na wyjściu z więzienia
zwraca. Jak nie oddasz to płacisz za buty. A że nam nikt nie powiedział, iż na
autostradę nie wracamy od listopada, to buty zostały poza bramami więzienia. A tu za
miesiąc mam iść do domu i zwrócić buty, które przepadły. A że kierownik zatrudnienia
zaproponował mi jeszcze pracę na ten miesiąc, na komisariacie policji, a nie bardzo
byli chętni, to ja się zgodziłem, by remonować pomieszczenia w tym komisariacie.
A na komisariacie policjanci chodzą w butach i jest bałagan przy remoncie. Gdy naszą
ekipę radiowóz odwiózł do więzienia po pracy , to w środku siedział sobie globik w
policyjnych butach.
Miesiąc później szalony globik, idzie do domu i tym samym na magazyn , zwrócić
wiezienne rzeczy i jakie buty oddaje do magazynu , no te co znikneły z komisariatu.
Przy biurku wytrzeszcza się recydywista pracujący na magazynie na buty, które przed
nim postawiłem i zdziwiony pyta- skąd masz takie buty, to nie nasze?.
Obok młodszy Chorąży więzienictwa, to samo pytanie. A glob zdziwiony- no z
magazynu.
Recydywista spuszcza oczy bo widzi że wałek się kręci, a Chorąży zdziwiony pyta - od
nas z magazynu?
Woła starszego stopniem i ten bierze do ręki buty i oglądając stwierdza- przecież to
nasze/ strażników/ buty. Chorąży na to- to przyjmujemy czy nie? A na to starszy
stopniem- Sztuka to sztuka bierzemy. I tak globik robnięte na komisariacie buty oddał
strażnikom więziennym i wyszedł bez dodatkowych kosztów.

2. Data: 2014-10-10 01:29:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale wiecie byłem w dziwnym stanie psychicznym w więzieniu, bo jak mnie zamkneli , a
niewinnie siedziałem, to dostałem obsesji na punkcie kradzieży.
Ktoś to umie wyjaśnić, bo w pewnym momencie, nawet mnie więźniowie pilnowali, abym
robotnikom czegoś nie ukradł. Bo na jednym odcinku ukradłem komuś buty, to na innym
ukraincom sprzedawałem te buty i to przerażało więźniów, bo gdzie nie pójdzie, to coś
komuś zaraz ukradnie, zaczeli mnie pilnować. Przed zamknięciem nie kradłem ani po
wyjściu, tylko w więzieniu dostałem obsesji kradzieży.

3. Data: 2014-10-10 09:37:31

Temat: Re: Mój najlepszy numer
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> zaczeli mnie pilnować. Przed zamknięciem nie kradłem ani po wyjściu, tylko

Takie efekty przynosi proces resocjalizacji.

4. Data: 2014-10-10 11:45:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Tak się zastanawiałem czy google naprawdę usnie wątek , wcale nie usuwa. Nie tu nie
chodzi o resocjalizacje, bo poza wiezieniem nie mam takich obsesji. Myślę, że mogłem
chcieć za coś siedzieć, bo w więzieniu największe problemy robią niewinni. Gdyż jak
coś zrobisz i ciebie zamykają to no załużyłeś, a jak jesteś karany za nic , to
spotyka ciebie krzywda niezasłużona, więc może chciałem zasłużyć.

5. Data: 2014-10-10 20:17:39

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> to no załużyłeś, a jak jesteś karany za nic , to spotyka ciebie krzywda
> niezasłużona, więc może chciałem zasłużyć.

Gdy porządnego człowieka zamkną ze złodziejami to taki po wyjściu na
wolność nie może sie oprzeć, żeby czegoś nie zwędzić. To są namacalne efekty
resocjalizacji.

6. Data: 2014-10-10 20:21:44

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Ta uważasz, wylęgarnia bandytów?

7. Data: 2014-10-10 21:08:55

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ta uważasz, wylęgarnia bandytów?

Podobnie jak bidule

8. Data: 2014-10-11 21:40:27

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Oct 2014 02:45:45 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Dirko
> Tak się zastanawiałem czy google naprawdę usnie wątek ,
> wcale nie usuwa. Nie tu nie chodzi o resocjalizacje, bo
> poza wiezieniem nie mam takich obsesji. [...]
Nie martw się. Masz inne.

M.

9. Data: 2014-10-11 23:40:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dlatego usunąłem wątek gdyż buractwa atakującego ludzi czyli typowego chama jest
sporo tutaj.

10. Data: 2014-10-12 01:55:01

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Oct 2014 14:40:17 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> dlatego usunąłem wątek gdyż buractwa atakującego ludzi
> czyli typowego chama jest sporo tutaj.

Post-widmo, a buraki atakują! :)

M.

syllogomania - jak pomóc osobie chorej?
A wiecie...
Mutacje genetyczne jako następstwo zakazu.
Apostazja
I znowu o wieloosobowości