Moja metoda badania/działania.

1. Data: 2018-02-05 11:39:09

Temat: Moja metoda badania/działania.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Gdy staje przed jakimś problemem do rozwiązania lub przed pytaniem, na
które pozornie nie ma odpowiedzi wracam błyskawicznie do podstawy, z
której wyrasta Drzewo Wiedzy i Życia i rozwiązanie pojawia się samo. Nie
ma pytania, na które nie znalazła by się odpowiedź czy też problem nie
zostanie rozwiązany. Wystarczy tylko bezwzględnie zaakceptować
stwierdzenie, że każdy zakaz jest przemocą i że uwolnieniem
(wyzwoleniem) od przemocy jest likwidacja zakazu. Ta metodę stosuję cały
czas aż do obrzydzenia. Ta metodą badam również wszystkie zjawiska
społeczne.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2018-02-05 12:36:54

Temat: Re: Moja metoda badania/działania.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.02.2018 o 11:39, LeoTar Gnostyk pisze:

> (wyzwoleniem) od przemocy jest likwidacja zakazu. Ta metodę stosuję cały
> czas aż do obrzydzenia.

No niestety.

Ewa

3. Data: 2018-02-05 17:03:42

Od: Szmaty! Szmaty! - (c) K. Pawłowicz - PiS <c...@t...kod> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> Gdy staje przed jakimś problemem do rozwiązania lub przed pytaniem, na
> które pozornie nie ma odpowiedzi wracam błyskawicznie do podstawy, z
> której wyrasta Drzewo Wiedzy i Życia i rozwiązanie pojawia się samo.

Kto jest bardziej transcendencjalny - kobieta czy mężczyzna?

CL

4. Data: 2018-02-05 18:09:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.02.2018 o 12:36, FEniks pisze:

> No niestety.

Widać, że ujawniam w ten sposób również u Ciebie to o czym chciałabyś
zapomnieć. Inaczej w ogóle by Cię to nie ruszało. A widać, że rusza i
narusza Twój pozorny spokój, który osiągnęłaś wypierając swoje grzeszki.

5. Data: 2018-02-06 19:20:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> No niestety.

Wyzwolenie od przemocy, np likwidacja zakazu mordowania ludzi.
Co za kretyn.

6. Data: 2018-02-06 19:46:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 19:20, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Wyzwolenie od przemocy, np likwidacja zakazu mordowania ludzi. Co za
> kretyn.

Jak wszystkie zwierzęta mylisz skutek z przyczyną. Mordowanie jest
skutkiem a przyczyną jest zakaz wychowawczy, który uczy przemocy. Ale
czy takie jak ty bezmyślne zwierzę potrafi to zrozumieć...?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

7. Data: 2018-04-06 11:07:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdzenie, że każdy zakaz jest przemocą i że uwolnieniem
> (wyzwoleniem) od przemocy jest likwidacja zakazu. Ta metodę stosuję cały

Kisiel pisał:
"Kłamstwo świadome lepsze jest od nieświadomego: to pierwsze jest
przestępstwem, to drugie rodzajem choroby psychicznej. Prędzej zły
człowiek się poprawi, niż wariat się wyleczy."

8. Data: 2018-04-06 11:18:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:07, pinokio pisze:

> Kisiel pisał: "Kłamstwo świadome lepsze jest od nieświadomego: to
> pierwsze jest przestępstwem, to drugie rodzajem choroby psychicznej.
> Prędzej zły człowiek się poprawi, niż wariat się wyleczy."

Kłamstwo świadome może mieć tylko jedno oblicze, a właściwie intencję,
której celem jest... uświadomienie człowieka nieświadomego. Jeżeli
intencją kłamiącego jest zniszczenie człowieka nieświadomego to znaczy,
że sam kłamca nadal tkwi w nieświadomości i do końca nie wie dlaczego
kłamie..

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Z mądrości Wschodu