Moja strona o Chorwacji już jest

11. Data: 2005-06-19 17:54:21

Temat: Re: Moja strona o Chorwacji już jest
Od: "jojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To przecież nie Maciek zniechęcił, tylko sami Chorwaci. Maciek
> rzetelnie zrelacjonował wyprawę. I bardzo dobrze! Bo dzięki temu
> wiem, że nie jest to wyprawa dla mnie. Gdybym się, zachęcona,
> wybrała, naraziłabym się nie tylko na straty finansowe, ale i
> zdrowotne.
> Natomiast zdjęcia były tak cudne, że gdyby nie zagrożenie,
> wybrałabym się mimo tych wszystkich schodów i "podjazdów".
> Niesamowite miejsca!
>
> A na razie mam do dyspozycji piękne miejsca gdzie indziej, np.
> tu: http://inspiration.pl/gallery ;-))

Maciek napisal nieco wczesniej, czym chcial zachecic jak sam pisze ( ja
oczywiscie tez zachecam i polecam ) :

Witam,
Tak sobie pomyślałem, że zachęcę Was do odwiedzenia Chorwacji, z tego
prostego powodu, że piękna jest :-))

A tak na marginesie, jak sie chce, to mozna, przypomnij sobie chociazby
wyprawe jaska z kaminskim....wytsraczy troche determinacji, samozaparcia,
sam osobiscie znam kilkanascie osob o roznym stopniu i rodzaju
niepelnosprawnosci, ktorzy robia rzeczy, jakich niejeden zdrowy by sie nie
podjal...bo sa silni, bo chca, bo 2 czy 3 schody nie sa bariera, oczywiscie
nie znam Twojej niepelnosprawnosci, nie wiem czego ona dotyczy, ale ja tylko
nakreslilem problem, nie zaglebialem sie w szczegoly co dla kogo, napisalem
tylko, ze wielu moze zniechecic.

Pozdrawiam
Wojtek

12. Data: 2005-06-19 18:04:07

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jojtek pisze w news:d94bg6$7ea$1@news.onet.pl

> A tak na marginesie, jak sie chce, to mozna, przypomnij sobie chociazby
> wyprawe jaska z kaminskim....wytsraczy troche determinacji, samozaparcia,

Nie zawsze wystarczy. Wszystkich do jednego worka się wrzucić nie
da. Chyba, że chcemy pięknie umrzeć - fakt, lepiej robiąc coś
takiego niż idiotycznie w szpitalu czy własnym łóżku. :)
To nie niepełnosprawność jest problemem - ona tak naprawdę
ogranicza w niewielkim stopniu. Ale na niej się świat nie kończy,
są inne przeszkody.

> nie zaglebialem sie w szczegoly co dla kogo, napisalem
> tylko, ze wielu moze zniechecic.

Ale to już jest ich problem. Rzetelne info zawsze jest lepsze od
mniej rzetelnego. Lepiej, żeby paru nie pojechało (ich strata),
niż żeby pojechał ktoś, kto tam jechać nie powinien. A zdjęcia są
tak piękne, że po prostu nie wierzę, że kogoś mogą zniechęcić.
Chyba że ktoś takich krajobrazów nie lubi.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

13. Data: 2005-06-20 08:45:46

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" napisał w wiadomości

> Cześć!
> Wspaniałe miejsca zwiedziłeś, chciałabym je choć raz w życiu na własne
> oczy
> zobaczyć, ale ze wględu na stopień trudności w dostępności - nie ma mowy.
> Ty
> jesteś drobniutki, chudziutki

Ja zawsze to nazywam "łatwy w użyciu" ;-))

> więc po tych wszystkich wybojach solidny facet
> z transportowaniem Ciebie sobie poradził,

To mój ojciec, to był wyjazd rodzinny.

Pozdrawiam,
Maćkoski
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

14. Data: 2005-06-20 08:49:13

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mój ojciec, to był wyjazd rodzinny.

Nikt inny za zadne pieniadze nie chcialby tego zrobic

Leszek

15. Data: 2005-06-20 08:56:12

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" napisał w wiadomości
onet.pl...
> jojtek pisze w news:d90t60$15e$1@news.onet.pl

> To przecież nie Maciek zniechęcił, tylko sami Chorwaci. Maciek
> rzetelnie zrelacjonował wyprawę. I bardzo dobrze!

I tak miało być, zrobiłem stronę, której brakowało mi w moich
przygotowaniach do wyjazdu. Czy to znaczy, że naprawiłem braki w internecie?
:-))

> Bo dzięki temu
> wiem, że nie jest to wyprawa dla mnie.

Oj, no żebym wiedział, że do tego doprowadzę :-))

> Pozdrowieństwa,

Też pozdrawiam,
Maćkoski

16. Data: 2005-06-20 09:03:21

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" napisał w wiadomości

> Nikt inny za zadne pieniadze nie chcialby tego zrobic

Przyznam, że nie bardzo rozumiem. Trochę generalizujesz raczej. Owszem, nie
pytałem nikogo innego, bo to miał być wyjazd z moimi rodzicami, więc nie
musiałem szukać.

Maćkoski

17. Data: 2005-06-20 09:08:56

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI pisze w news:d960ci$b4d$1@nemesis.news.tpi.pl

> Nikt inny za zadne pieniadze nie chcialby tego zrobic

To pewnie z powodu Twojego malkontenckiego charakteru. :PP
Znam wielu ON, którzy wyjeżdżają z opiekunami niebędącymi rodziną,
a opiekunowi nie dostają za to pieniędzy.
Także żaden z moich opiekunów nie był z rodziny, ani nie dostawał
pieniędzy.
Kwestia zachowania ON, jak mi się wydaje. Z jednymi ludźmi chce
się wyjeżdżać mimo mnóstwa przeszkód, z innymi - nie, nawet na 5
minut.

18. Data: 2005-06-20 09:12:28

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M S pisze w news:d960c1$rem$1@inews.gazeta.pl

> I tak miało być, zrobiłem stronę, której brakowało mi w moich
> przygotowaniach do wyjazdu. Czy to znaczy, że naprawiłem braki w internecie?
> :-))

Ja tam nie wiem, bo nie wiem, jakie info na ten temat można
znaleźć w Internecie. W kwestii wyjazdów polegałam zawsze na
informacjach zwrotnych od znajomych - tak jak teraz na Twoich. ;-))

> Oj, no żebym wiedział, że do tego doprowadzę :-))

Nie marudź. To tylko doping. Może kiedyś będzie to dla mnie
możliwe?
W końcu niepełnosprawność to nie problem. Wystarczy znaleźć kogoś
do opieki i środki finansowe - może być trudne, ale nie jest niemożliwe.
A przeszkody obiektywne i niezależne od nas... cóż, jeśli ich nie
przeskoczę, to spróbuję sobie zorganizować inny wyjazd -
siedzenie w jednym meisjcu za długo to nie dla mnie. :) Kto się
mną zaopiekuje w sierpniu w Grotnikach? :PP

19. Data: 2005-06-20 09:27:02

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pewnie z powodu Twojego malkontenckiego charakteru. :PP

Takie sa moje realia i nie bardzo widze mozliwosc ich zmiany.

To jedno, a drugie to to ze jestes kobieta. Kobiecie sie pomaga, a mezczyzna
MUSI radzic sobie sam bo jak sam nie zadba o swoje sprawy to marny jego los

Leszek

20. Data: 2005-06-20 09:56:37

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-20 11:27,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , LECH
DUBROWSKI napisał(a):

> To jedno, a drugie to to ze jestes kobieta. Kobiecie sie pomaga, a mezczyzna
> MUSI radzic sobie sam bo jak sam nie zadba o swoje sprawy to marny jego los

Witaj
Bzdura tyle ze nie pomaga sie facetowi który użala się nad sobą.
Nikt nie pomoże jeśli stosuje się postawę pod tytułem

-pomocy bo ja jestem biedny skrzywdzony

bo reakcja jest na to następująca

*kurde a kto w dzisiejszych czasach ma łatwo*

a jeżeli prezentujesz postawę

-fakt mam problem ale przy pomocy innych da się go rozwiązać i będziemy
się dobrze bawić

to każdy sobie pomyśli
* no dobra facet ma jaja ma problem ja bym sobie nie poradził a on co
szuka rozwiązań i sie nie poddaje to ... kurde pomogę facetowi co mi
szkodzi*
Piotr

sprzedam Seata Cordoba
Re: zagadka