Moje dziecko ...

51. Data: 2002-10-14 13:56:30

Temat: EOT (Re: Moje dziecko ...)
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski wrote:

> Proponuję EOT - bo jest to dyskusja bez sensu.

Jednak slowko odrebne zdanie pozwalam sobie na priv poslac ;-)

Wiesz juz sie boje tu cokolwiek pisac bo juz mnie, jak mkarwana i innych
zaczyna sie stad przepedzac.

No brawo, brawo. Oby tak dalej a bedziemy mieli piekne forum (z lac.
rynek)

A.A.

52. Data: 2002-10-14 16:14:33

Temat: Re: Moje dziecko ...
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

AA wrote:

> Ale napiekniejsze to te zacisniete zeby, szyderczy usmieszek i tchorz co
> to tylko zza wegla potrafi przywalic. Poznalem juz panska psychike Panie
> Aluk na , prawda ?

Oj, Panie Abraszewski !
To trzeba najwpierw zbadac Panska psychike, boś Pan starszy, a ja starszych
w kolejce do lekarza przepuszczam
- bo dobrzem wychowany.

pozdr.
Arek

53. Data: 2002-10-14 16:48:24

Temat: Slinienie czy silenie sie ?(Re: Moje dziecko ...)
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf wrote:

> Oj, Panie Abraszewski !
> To trzeba najwpierw zbadac Panska psychike, boś Pan starszy, a ja starszych
> w kolejce do lekarza przepuszczam
> - bo dobrzem wychowany.

tyle ze za blisko szamba to bylo :->

nie slin sie juz pan, nie slin tylko lec pan po kropelki bo cieta
riposte (na priva) wysmazylem :)

A.A.

54. Data: 2002-10-14 21:02:40

Temat: Re: EOT (Re: Moje dziecko ...)
Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

(...)
> Wiesz juz sie boje tu cokolwiek pisac bo juz mnie, jak mkarwana i innych
> zaczyna sie stad przepedzac.
>
> No brawo, brawo. Oby tak dalej a bedziemy mieli piekne forum (z lac.
> rynek)

Nie śledziłem niniejszego wątku, bo nie rozumiem i nie lubię tego typu
grupowych kłótni. Napotkawszy przypadkowo na twój post pozwolę sobie
jednak wtrącić jednak dwa słowa od siebie: IMHO nie ma takiej
możliwości, aby ktoś kogoś z jakiejkolwiek grupy "przepędzał". Wątpię
też, czy słusznie czujesz się "przepędzany", uważam bowiem, że w
największym nawet ferworze dyskusji/kłótni internetowej nikt nie
chciałby kogoś stąd przepędzać. Zwłaszcza stąd: nie jest to przecież psp
(cóż, 'noblesse oblige'). Jasne, mówię za siebie, ale uważam, że
podobnie myślą i inni grupowicze i tym bardziej nie ma sensu się na
nikogo obrażać. Spór jest tylko sporem i nie ma nic wspólnego z samym
pisaniem na grupę.

Z poważaniem
Piotr Zawadzki

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

55. Data: 2002-10-16 16:31:57

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2002-10-18 12:36:58

Temat: Odp: Moje dziecko ...
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>:

> Internet dla Niepelnosprawnych http://www.idn.org.pl.

Dzieki za informacje, chetnie tam zajrze.

> (..)Obecnie, po tym
> jak TWA zniszczylo sile (jednosc, solidarnosc) grupy chyba najsilniejsze
> centrum internetowe niepelnosprawnych.

A tutaj to nie bede komentowac, bo nic nie wiem, nie bylo mnie, nie
widzialam nie slyszalam, wiec poczekam na wlasne wnioski. Zdrowka :)

Melisa

57. Data: 2002-10-20 19:02:03

Temat: RE: Stronka (bylo Re: Moje dziecko ... )
Od: z...@p...onet.pl (Z.B.U.J.) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Scalamanca pisze:
> Andrzej, znowu zaczynasz? O co Ci chodzi?? Popatrz, kto znowu
> jątrzy..
> A strona działa, bez dopisywania czegokolwiek. Poza tym z
> pretensjami i uwagami też nie do mnie - nie czytasz uważnie, w
> przeciwnym razie wiedziałbyś, że nie ja jestem webmasterem.

Co to ma do rzeczy? Andrzejowi chodziło o link w Twojej sygnaturce, który po
prostu był nieprawidłowy, bo jest różnica między nazwami '*.htm' a '*.html'
i jeżeli ktoś nie zbyt się w tym orientuje, to nie musi podawać nazwy pliku
startowego - załaduje się domyślny dla danego serwera (nie zawsze
index.html), o ile istnieje.

> Wiesz, chciałam Ci odpisać na pozostałe posty, bo wydało mi się,
> że zmądrzałeś, a przede wszystkim zacząłeś odpowiadać logicznie,
> a ne zaślepiony emocjami.

Jesteś niekonsekwentna, bo wcześniej pisałaś, że ostatni raz komentujesz
Andrzeja wypowiedź, ale jak widać nie należy wierzyć komuś, kto łamie
obietnice, nawet, gdyby zarzekał się, że robi to po raz ostatni. Co do
powyższej riposty Andrzeja, to muszę przyznać, że była zajebiście
błyskotliwa.

> Wiesz, ja nie jestem pruderyjna i nie razą mnie inwektywy same w
> sobie. Nawet one mają swoje miejsce w języku - pod warunkiem, że
> są odpowiednio użyte, a ich użycie jest uzasadnione.

Pozdrawiam,
Z.B.U.J.

58. Data: 2002-10-21 09:01:08

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z.B.U.J. pisze w news:MABBLFLHPOMAOBEONOHDMEFDCJAA.zbujtom@poczta.one
t.pl

Wiesz, odpisałam Ci na posta, ale odpowiedzi nie wyślę, bo... nie
dam się już sprowokować do pyskówki emocjonalno-pozamerytorycznej.
Obietnic żadnych nie składałam i teraz też nie będę. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

Światowy Dzień Chorób Stawów
Wielebny mkarwan i leczenie
trochę rozrywki
Re[5]: Modlitwa to dobre lekarstwo
Re[2]: Nie wiedzialem ze jestem taki stary ?;-)