Moje dziecko strasznie sie poci.....

1. Data: 2003-04-23 22:05:29

Temat: Moje dziecko strasznie sie poci.....
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki moze byc tego powod?
Dziwne jest to ze najbardziej tuz po polozeniu go spac.Po kilku minutach ma
cala glowke mokra.

Magda

2. Data: 2003-04-24 04:09:37

Temat: Re: Moje dziecko strasznie sie poci.....
Od: "DIDLO" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaki moze byc tego powod?
> Dziwne jest to ze najbardziej tuz po polozeniu go spac.Po kilku minutach ma
> cala glowke mokra.

Mój synek pocił się z powodu niedoboru wit.D (tak powiedział pediatra)
Właśnie główka mu się pociła i z tym poszłam do lekarza

DIDLO

3. Data: 2003-04-24 08:12:42

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DIDLO" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mój synek pocił się z powodu niedoboru wit.D (tak powiedział pediatra)
> Właśnie główka mu się pociła i z tym poszłam do lekarza

Moj lekarz powiedzial ze 4-ro letniemu dziecku nie trzeba juz podawac wit
D,ale chyba spytam innego lekarza...
Dziekuje.

Magda

4. Data: 2003-04-24 12:29:41

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moj synek obecnie ma 2 latka i rowniez sie poci podczas zasypiania. Ma tak
odkad pamietam. Poci mu sie glowka ale tez i cale cialko. Niestety z tego
powodu nie moze spac podczas spacerow, gdyz zawsze po dniu ze spaniem na
dworze byl chory, mimo iz oczywiscie, gdy juz zasnal, dodatkowo go
okrywalam. Myslalam, ze jak go przykryje to go juz nie zawieje takiego
spoconego. Teraz wiem, ze najlepiej mu sie spi w domu, a na spacery
wychodzimy bez wozka.
Troche zboczylam z tematu. Lekarz powiedzial, ze niektore dzieci tak po
prostu maja, a ze synek mojej siostry ma obecnie 10 lat i tez sie tak poci.
Sadze, ze Pani doktor ma racje.
Moj synek dostawal 1 krople witaminy D3. Zwiekszyc dawki nie moglismy gdyz
mial za male ciemiaczko.
Nie jestem lekarzem, ale sadze, ze nie masz sie czym martwic. Jezeli tak nie
bylo wczesniej, a taki stan pojawil sie niedawno, to moze Twoj synek jest
obecnie w okresie wielkiego rozwoju ( mam na mysli wzrost, rozwoj kosci) i
jego organizm potrzebuje teraz wiecej wit. D Jednak dla pewnosci niech
twoje dziecie duzo przebywa na sloneczku (naturalna wit. D) i spozywa
produkty bogate w ta witamine. Jak nie minie musisz szukac dalej.

Powodzenia

Gosia
G...@m...info

5. Data: 2003-04-25 09:31:48

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> twoje dziecie duzo przebywa na sloneczku (naturalna wit. D) i spozywa
> produkty bogate w ta witamine. Jak nie minie musisz szukac dalej.

Dziekuje Gosiu :-)

Magda

6. Data: 2003-04-29 18:36:41

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> nie
>
> Dziekuje Gosiu :-)
>
> Magda

Niedawno czytalem, ze tak moga objawiac sie robaki u dziecka.
Jak jeszcze do tego zgrzyta we snie zebami to juz jest duze
tego prawdopodobienstwo.

Witek

7. Data: 2003-04-29 20:56:35

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Niedawno czytalem, ze tak moga objawiac sie robaki u dziecka.
> Jak jeszcze do tego zgrzyta we snie zebami to juz jest duze
> tego prawdopodobienstwo.

O matko .
Noale te robaki to chyba widac w kale nie?
Poslucham czy nie zgrzyta :-)

Magda

8. Data: 2003-04-30 06:22:45

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O matko .
> Noale te robaki to chyba widac w kale nie?
> Poslucham czy nie zgrzyta :-)
>
> Magda

Dobrze byloby zrobic badanie kalu, choc nie jest w 100% dokladne.
W tym artykule bylo napisane mniej wiecej tak, ze jak dziecko
ma trzy objawy (pamietam dwa: zgrzytanie zebami, pocenie w nocy)
to bardzo duza szansa, ze ma robaki.

Witek

9. Data: 2003-04-30 19:37:13

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze byloby zrobic badanie kalu, choc nie jest w 100% dokladne.

A jakie wiec jest dokladne badanie na obecnosc robali?

> W tym artykule bylo napisane mniej wiecej tak, ze jak dziecko
> ma trzy objawy (pamietam dwa: zgrzytanie zebami, pocenie w nocy)
> to bardzo duza szansa, ze ma robaki.

Moj syn zebami chyba nie zgrzyta, ale rowniez poci sie czesto w nocy.
Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

10. Data: 2003-05-02 07:23:03

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakie wiec jest dokladne badanie na obecnosc robali?

Oprocz badania kalu (ktore dobrze jest kilkakrotnie powtorzyc)
mozna zrobic badania krwi - lekarz bedzie wiedzial jakie.

Witek

nadmierna potliwosc stop
Problem z krwia
konflikt serologiczny