Moje prace w nowym albumie ;-)

1. Data: 2006-06-13 10:35:15

Temat: Moje prace w nowym albumie ;-)
Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zapraszam Was do obejrzenia moich prac. Część już pokazywałam, ale większość
jest nowa (jeszcze z tamtego roku i z zimy;)).
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

Pozdrawiam,
Artsajke

2. Data: 2006-06-13 10:47:16

Temat: Re: Moje prace w nowym albumie ;-)
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@W...gazeta.pl wrote:
> [...]
>
> Zapraszam Was do obejrzenia moich prac. Część już pokazywałam, ale większość
> jest nowa (jeszcze z tamtego roku i z zimy;)).

Sliczności :)
Błękitny kwiatuszkowy komplecik...och i ach :) też je uwielbiam
Turkusowy sweterek..rewelacja
Ponczo...wszystkie szlaikowe kompleciki...ech :)
A do białej bluzeczki na pierwszej stronie mam pytanko :) bo tez
swietna. Jak zrobiłaś ze jest wciecie w talii? Bo widze ze wiecej
elementów nie ma na biodrach i biuście niz w talii.

Pozdrawiam
zapatrzona... :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

3. Data: 2006-06-13 11:01:18

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobiłaś ze jest wciecie w talii? Bo widze ze wiecej
> elementów nie ma na biodrach i biuście niz w talii.

Bluzka jest zrobiona z Maxi i świetnie się dopasowuje do figury. Nie miałam
możliwości zrobić zdjęcia na sobie, ale możesz mi wierzyć, że bardzo dobrze
się układa. A na zdjęciu, hmmm... ten tego ten, trochę ją umodelowałam ;-),
żeby było bardziej jak w rzeczywistości. A na "człowieku" wygląda dużo lepiej.
Postaram się kiedyś pokazać. I dziękuję za miłe słowa, tym bardziej, że są od
takiego szydełkowego eksperta jak Ty ;-)

Artsajke

4. Data: 2006-06-13 11:16:16

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
> żeby było bardziej jak w rzeczywistości. A na "człowieku" wygląda dużo lepiej.

Świetnie wyglad nawet tak na płasko :) te małe rękawki, asymetryczny
dół.. zawsze mi sie ten model podobał, ale własnie sie bałam ze
workowata w pasie wyjdzie przez to ze prosto robiona. Ale jak mówisz ze
sie dopasowuje... :) ustawie na końcu kolejki...stu kilometrowej juz
chyba ;)

> Postaram się kiedyś pokazać. I dziękuję za miłe słowa, tym bardziej, że są od
> takiego szydełkowego eksperta jak Ty ;-)

a tu to sie uśmiałam hahahaha z całą zadrutowaną szczęką na wierzchu
hihihihi

> Artsajke

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

5. Data: 2006-06-13 11:47:11

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/
Praca śliczne. Zwłaszcza biała bluzeczka :)
Mam jeszcze pytanie o niebieską czapeczkę w kwiatuszki. Masz do niej gotowy
wzór, czy robiłaś z głowy na podstawie schematu samego motywu?

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

6. Data: 2006-06-13 11:59:42

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrumcia <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Mam jeszcze pytanie o niebieską czapeczkę w kwiatuszki. Masz do niej gotowy
> wzór, czy robiłaś z głowy na podstawie schematu samego motywu?

Dziękuję ;-)))
Czapkę robiłam wg wzoru szala. Schemat kombinowany (jak w większości moich
prac ;)) Prostokąt, na czubku głowy ściągnięty nitką, spód robiony na drutach.

Artsajke

7. Data: 2006-06-13 13:13:30

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrumcia wrote:

> [...]
> Mam jeszcze pytanie o niebieską czapeczkę w kwiatuszki. Masz do niej gotowy
> wzór, czy robiłaś z głowy na podstawie schematu samego motywu?

O tak, tak. Biała bluzeczka i niebieska czapeczka to jest to. Świetne.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-06-13 13:47:21

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czapkę robiłam wg wzoru szala. Schemat kombinowany (jak w większości moich
> prac ;)) Prostokąt, na czubku głowy ściągnięty nitką, spód robiony na
drutach.

sprytnie, muszę to kiedyś wypróbować - bardzo mi się podoba :))

--
Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

Szydełkowy bukiet
pomozcie ze schematem biustonosza
xxx szukam to cudo 2
[szydełko] szukam schematów - czapeczki i kapelusiki
xxx - sklepy w Helsinkach