Moje pytanie...

1. Data: 2000-01-17 15:33:49

Temat: Moje pytanie...
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich (może niektórych z Państwa po raz kolejny).

Nazywam się Staszek Nowak. Mieszkam w Krakowie i tu też chodzę do szkoły
(LO).
Od roku interesuję się ogrodami i tym jak można tam czynnie odpocząć. W
ciągu tego roku bardzo wiele się nauczyłem, ale jest jeszcze wiele rzeczy o
których nie wiem. W Krakowie uprawiam działkę na wzgórzu Bł.Bronisławy (koło
Kopca Kopciuszki). Moi rodzice nie pochodzą z Krakowa więc mam też ogródki
(a raczej ich zaczątki) na Śląsku i Kielecczyźnie.

Postanowiłem założyć sobie ogród, ponieważ w mojej wyobraźni powstał pewien
ideał ogrodu. Po roku zobaczyłem jak w miarę zdobywania wiedzy w praktyce on
się zmienił, ale dalej istnieje i będzie istniał. Wiem, że nigdy go nie
urzeczywistnię, bo zawsze będę widział rzecz, którą będzie można poprawić.

Celem napisania tego listu jest PRZEDSTAWIENIE SIĘ, przeproszenie wszystkich
z Państwa za niezrobienie w/w czynności wcześniej (na grupę subskrybowałem
się w nowy rok po miesiącu użytkowania sieci).

Chciałbym także zapytać Państwa : czy przeszkadzało by Im lub ich urażało
gdybym zwracał się do Nich w 2 osobie liczby pojedynczej?

Bardzo podoba mi się grupa. Gratuluję Zdobywcom Filarów i wszystkim Innym
także.
Przepraszam za język. Normalnie pisze normalnie...

Z Wyrazami Szacunku
Staszek Nowak

1. Data: 2000-01-17 15:39:39

Temat: Odp: Moje pytanie...
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Staszek Nowak <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xDGg4.32681$X...@n...tpnet.pl...

> Chciałbym także zapytać Państwa : czy przeszkadzało by Im lub ich urażało
> gdybym zwracał się do Nich w 2 osobie liczby pojedynczej?

Drogi Staszku!

Na litość boską, nie używaj w ten sposób dużych liter! Bo zaczynam się czuć
jak Wielce Dostojna Osiemdziesięcioletnia Staruszka ;) i jest to o k r o p
n e.

A poważnie, to zdaje się, że co do drugiej osoby lp. taki tu panuje
zwyczaj,. że wszyscy tego używają.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-18 07:09:08

Temat: Re: Moje pytanie...
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staszek Nowak wrote:
> Witam Wszystkich (może niektórych z Państwa po raz kolejny).

Ja Cie rowniez serdecznie witam.

> [...]
> urzeczywistnię, bo zawsze będę widział rzecz, którą będzie można poprawić.

I Twoj ogrod bedzie zyl. Tak jak moj - mam nadzieje. I to mi sie podoba.

> Chciałbym także zapytać Państwa : czy przeszkadzało by Im lub ich urażało
> gdybym zwracał się do Nich w 2 osobie liczby pojedynczej?

Byloby nawet wskazane uzywanie 2 osoby liczby pojedynczej :-) To bardzo
fajny zwyczaj przyjety od Amerykanow - szybko ludzi zbliza.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-18 09:16:14