Moje wyniki

1. Data: 2006-11-18 23:32:31

Temat: Moje wyniki
Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedy napisałem "Praktyczny poradnik dla początkujących inwestorów"
zostałem wezwany do pochwalenia się swoimi wynikami w realu i wtedy
ujawniłem swoje pity za ubiegłe lata.
Cóż, nie było się czym chwalić, ale odkąd zacząłem stosować opracowany
przez siebie system moje zyski stały się dość systematyczne. :)
Nie mogę się już doczekać żeby pochwalić się pitem za 2006 r. więc
opublikowałem swoje wyniki na stronie www.gaost.pl.

*ZBIG*