Mojo

1. Data: 2002-08-20 13:19:00

Temat: Mojo
Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam w prezencie zestaw 4 Mojos - ponoc specjalnosc lokalna na Teneryfie.
No niby w jenzykach jest tam napisane, ze to mozna do ryby ( najlepiej
tuńczyka, ale oni nie znaja naszych cen na te rybe), do grilla i tak w ogole
do jedzenia. Brawo!
A ja podpytuje grupe : może kto z Was ma jakoweś doswiadczenia z tymi dziwnymi
sosami? Jakies wskazowki? Moze za szkiełko do serwantki i chwalic sie
znajomym? Inne supozycje? Ze zlasowanym od upalu pomyslunkiem Qd
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-20 15:55:38

Temat: Re: Mojo
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sosami? Jakies wskazowki? Moze za szkiełko do serwantki i chwalic sie
> znajomym? Inne supozycje? Ze zlasowanym od upalu pomyslunkiem Qd
Mojos sie tradycyjnie na kanarach serwuje z ziemniakami gotowanymi w
mundurkach w slonej wodzie morskiej - maja krysztalki soli na skorce -
mysle, ze w warunkach domowych bylyby pyszne z ziemniakami w mundurkach
upieczonymi w folii w piekarniku. Uwaga - zazwyczaj mojos sa piekielnie
ostre (zwlaszcza czerwone - robione z ostrych papryczek) lub czonskowe -
mojo verde - czyli to zielone.
zazdrozcze - Herbatka efemeryczna :-)))

RYBA smażona marynowana, czyli moje wkupne
placek zbójnicki
Kombinacje plackowe-pytanie
wina
18-stka