Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK

1. Data: 2010-04-19 09:07:17

Temat: Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"W 1962 roku przekształcona w kongregacje nauki wiary święta inkwizycja
wydaje dekret "crimen sollicitationis" nakazujący zachowywanie w
tajemnicy przypadków molestowania seksualnego dzieci przez duchownych
kościoła katolickiego..."

Niechlubna historia Kosciola Katolickiego:
http://forum.wp.pl/fid,1272,page,2,tid,453176,fullTe
xt,1,temat.html?ticaid=1a042
3 duze posty w dole strony.
Ciekawa jestem, skad pochodzi ten tekst. Moze ktos wie?

2. Data: 2010-04-19 09:33:46

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

Zlosc i frustracja jakie wywolala uroczystosc zalobna jest tak duza,
ze trzeba teraz dowalic "im".

Zgadlem?

Druch

3. Data: 2010-04-19 09:48:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqh6gp$pmd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
xt,1,temat.html?ticaid=1a042
> 3 duze posty w dole strony.
> Ciekawa jestem, skad pochodzi ten tekst. Moze ktos wie?

NTG

4. Data: 2010-04-19 09:53:11

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message
>
> Zlosc i frustracja jakie wywolala uroczystosc zalobna jest tak duza,
> ze trzeba teraz dowalic "im".

Jakim "im"? Natknelam sie jedynie na dosc ciekawy tekst.
Byla tu jakos niedawno dyskusja na ten tamat, zdaje sie...

> Zgadlem?

Skoro chcesz sie czuc na sile pokrzywdzony, to zgadles.
Dlugo jeszcze potrwa ta "wasza" (korzystajac z twojej terminologii) zaloba?
I.

5. Data: 2010-04-19 09:54:17

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2010-04-19 09:55:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqh6gp$pmd$1@inews.gazeta.pl...

xt,1,temat.html?ticaid=1a042

> NTG

Naprawde? To pokaz mi jakis ostatnio zapodany watek, ktory bylby na
temat tej grupy. Przypomne: psychologia.
I.

7. Data: 2010-04-19 10:02:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqh9ap$696$2@inews.gazeta.pl...

xt,1,temat.html?ticaid=1a042

> Naprawde? To pokaz mi jakis ostatnio zapodany watek, ktory bylby na temat
> tej grupy. Przypomne: psychologia.

'Czym jest "czar"?'

Nie spodobalo Ci sie:
"Naprawde uwazasz, ze ta grupa to dobra grupa na to pytanie?"
.

8. Data: 2010-04-19 10:20:14

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> [...]
>
> 'Czym jest "czar"?'
>
> Nie spodobalo Ci sie:
> "Naprawde uwazasz, ze ta grupa to dobra grupa na to pytanie?"

Nie zadalam pytania. "Moze ktos wie?" jest pyt. pobocznym.
Temat kk jest tu b. czesto poruszany. Jest tu kilku fanatykow nawet.
Naprawde uwazam, ze dobry. Choc katolom* moze sie jednak nie podobac.
Swiadomam tego. No i mozna nie czytac przeciez. :-)
* to taki, ktory pieje o wielkiej swej wierze, wyzywajac innych od
"gnid", pieje o wielkiej swej zalobie, o "moim ukochanym prezydencie", a
podczas pogrzebu rzeczonego klepie tutaj w klawiature
I. (naprawde "prawdziwa" nie-polka)

9. Data: 2010-04-19 10:23:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqhapl$b80$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> pieje o wielkiej swej zalobie, o "moim ukochanym prezydencie", a podczas
> pogrzebu rzeczonego klepie tutaj w klawiature

Ale to nie jest dobry pomysl, by sciagac tu tematy z religii, albo ludzi z
polityki - maja swoje miejsce.

10. Data: 2010-04-19 10:27:21

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Ale to nie jest dobry pomysl, by sciagac tu tematy z religii, albo ludzi
> z polityki - maja swoje miejsce.

A moge miec inne zdanie? Dziekuje. :-)
O religii, co gorsza w polaczeniu z polityka (albo odwrotnie), trabi sie
tutaj (i w ogole wszedzie) od ponad tygonia na okraglo. Naprawde ciezko
bylo nie zauwazyc...
I.

O historii
Dla vonBrauna
Dlaczego nie było widać delegacji z Dalekiego Wschodu ?
KOLEJKA...
dużo straciłem?