Mołodcy!

11. Data: 2017-09-17 09:15:21

Temat: Re: Mołodcy!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Rosja prawie nigdy nie miala zadnych wartosci, niz imperialne mordowanie.

Nie tylko imperialne. Także wewnatrzpaństwowe. Tam "jednostka zerem,
jednostka bzdurą" - od zawsze. Kiedyś - płacenie haraczu ludźmi, morzenie
narodu głodem, zsyłka na Sybir i łagry, a dziś "Kursk"...
Rosja to Azja. Żadna tam Europa. Człowiek jednostka i dobro najwyższe?
Abstrakcja. Tam nie było i nie ma czegos takiego.

> Stany zazwyczaj maja na celu tylko imperializm i zapewnienie wladzy bogatym.

Oczywistość.

--
XL

12. Data: 2017-09-30 01:36:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 września 2017 09:09:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> JA wiem to bardzo dobrze.

> Ale nie ponad dobro narodu. Dziś Niemcy w imię takiej "tolerancji"
> chcieliby nas zmusić do narodowego samobójstwa.
>
> --
> XL

niekiedy bylismy nawet, moze nie ponad,
ale z nadszarpnietym dobrze narodu.
jednak, jak zauwazylas, zawsze istnieja granice.
choc nie takie, zeby mury podwojne czy miedzypanstwowe stawiac.

pozdrawiam,
jacek

13. Data: 2017-09-30 01:52:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> niekiedy bylismy nawet, moze nie ponad,
> ale z nadszarpnietym dobrze narodu.
> jednak, jak zauwazylas, zawsze istnieja granice.
> choc nie takie, zeby mury podwojne czy miedzypanstwowe stawiac.

Takie, takie.
A przyjdą czasy, że i poczwórne nie wystarczą.

--
XL

14. Data: 2017-09-30 01:52:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

po prostu iksekus trzeba miec wyczucie;
my, tak jak partie, pochlebstwem byc nie musimy.

na poklask patrzec tez niekoniecznie;
choc to zawsze otuchy dodaje.

jacek

15. Data: 2017-09-30 02:10:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 września 2017 01:52:02 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Takie, takie.
> A przyjdą czasy, że i poczwórne nie wystarczą.

to po co je stAwiac?:)
ikselkus, jesli mowimy o naszym swiecie,
to mury miedzypanstwowe nie sa zadnym rozwiazaniem;
to sie po prostu nie ostoi.

to tak, jakbys chciala zamknac mysl czlowiecza
betonowym kregiem ustaloną;
tak sie po prostu nie da.

pozdrawiam,
jacek

16. Data: 2017-09-30 11:26:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> to mury miedzypanstwowe nie sa zadnym rozwiazaniem;
> to sie po prostu nie ostoi.
>
> to tak, jakbys chciala zamknac mysl czlowiecza

To była przenośnia.

--
XL

17. Data: 2017-10-01 02:19:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 września 2017 11:27:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> To była przenośnia.
>
> --
> XL

Kocham Cię, Przenośnio:)

18. Data: 2017-10-04 09:28:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Kocham Cię, Przenośnio:)

:-*
Po prostu nadajemy na tej samej częstotliwości. Trudno o to w Usenecie, a
czasami mam wręcz wrażenie, że Usenet to taka wirtualna zbiorowa
ostoja-matriks lewaków... I właśnie dlatego MY musimy tu być i permanentnie
robić z nimi porządek.

--
XL

19. Data: 2017-10-04 17:23:25

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Usenet to taka wirtualna zbiorowa ostoja-matriks lewaków...

mowisz az tak duzo w usenecie wyznawcow pisu?

20. Data: 2017-10-04 18:09:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> mowisz az tak duzo w usenecie wyznawcow pisu?

https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/
749290,kim-jest-lewak

--
XL

(pani będzie proszę panią na zakręcie)
A psphome pamiętacie?
Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.