Mona Lisa

1. Data: 2004-06-09 07:44:16

Temat: Mona Lisa
Od: "dorota" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje schematu do Mona Lisa firmy Wiehler.Moze ktos go ma,
albo wie gdzie go zdobyc?
Pomozcie:)
Dorota

1. Data: 2004-06-09 09:44:25

Temat: Re: Mona Lisa
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorota, 2004-06-09 09:44, wrote...

> Poszukuje schematu do Mona Lisa firmy Wiehler.Moze ktos go ma,
> albo wie gdzie go zdobyc?
> Pomozcie:)
> Dorota

masz obrazek?
bo mam chyba ze 2 schematy i nei wiem o ktory ci chodzi :)

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-06-09 09:46:47

Od: "dorota" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam dwa schematy:polski/chyba z kramu z robotkami/ i amerykanski, ale
mi chodzi tylko o Wiehlera.Jego schematy charakteryzuja sie tym, ze twarze i
rece sa podawane oddzielnie w powiekszeniu dwukrotnym.Ja mam schemat do
Jeremiasza-wyszedl bomba:))))
dorota

1. Data: 2004-06-09 10:12:40

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorota, 2004-06-09 11:46, wrote...

> [...]
> rece sa podawane oddzielnie w powiekszeniu dwukrotnym.Ja mam schemat do

Nie mam czasu na szukanie ale sprawdzilam..
ja mam ten:
http://www.ederkits.com/catalogo/visualizarDetalle.a
sp?idDiseno=4
przynajmniej ten link jest na obrazku
to chyba nie to :)

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

W-wa ratunku! gdzie kupię???
[xxx] ile nitek?
xxx czy ktoś to robił??
akt