"Monika" vs. DMC

1. Data: 2003-04-08 07:00:34

Temat: "Monika" vs. DMC
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !
po raz pierwszy kupilam wczoraj wloczke szydelkowa "Monika" (15 zl -
przeplacilam ???). DMC kosztowala 19 zl, ale wydalo mi sie to za duzo. Wiem,
ze obie maja po 100g, ale Monika jest dluzsza (556m). a co wy wolicie ?
wydac na drozsze DMC czy droga Monike ? z ktorej lepiej sie robi ? bo juz
mam powoli dosc Snehurki....

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-04-08 08:38:31

Temat: Re: "Monika" vs. DMC
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po raz pierwszy kupilam wczoraj wloczke szydelkowa "Monika" (15 zl -
> przeplacilam ???).
Wg mnie, nie... Wspominalam latem, ze juz kupowalam u siebie po 18 zl :-(

DMC kosztowala 19 zl, ale wydalo mi sie to za duzo. Wiem,
> ze obie maja po 100g, ale Monika jest dluzsza (556m). a co wy wolicie ?
Z DMC nigdy jeszcze nie robilam, bo przyznam sie...chyba nie widzialam u
nas.

> wydac na drozsze DMC czy droga Monike ? z ktorej lepiej sie robi ? bo juz
> mam powoli dosc Snehurki....
Snehurke uzywam i jestem zadowolona. Wydaje mi sie, ze na serwetki i tym
podobne wyroby spokojnie starcza. A poza tym... koszty tez nie sa bez
znaczenia :-) niestety.... :-(

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-08 10:46:01

Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ja sobie Monike bardzo chwale - nie przeplacilas - ja kupuje po 16,5... Przy
czym trzeba z niej robic troche luzniej niz ze snechurki, bo nie jest tak
mieciutka:) Ale trzeba przyznac, ze jest bardzo wydajna (wiec cenowo
wychodzi niemal tak samo albo tak samo jak snechurka)...
Pozdrawiam cieplutko
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-04-08 18:03:37

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze obie maja po 100g, ale Monika jest dluzsza (556m). a co wy wolicie ?
> wydac na drozsze DMC czy droga Monike ? z ktorej lepiej sie robi ? bo juz

Cześć!
Ja kupiłam Monikę w Gdańsku za 16 zł, właśnie robię z niej cieniutki topik
na lato - wychodzi bardzo ładnie.

Pozdrawiam
BasiaH (Sopot)

1. Data: 2003-04-09 17:00:31

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć!
> Ja kupiłam Monikę w Gdańsku za 16 zł, właśnie robię z niej cieniutki topik
> na lato - wychodzi bardzo ładnie.

Basiu, a podeślesz mi wzór ? Ja próbowałam na szydełku, tylko bez schematu, ale
nie wychodziło ładnie i zrezygnowałam.

Pozdrawiam
Haszka

1. Data: 2003-04-09 17:57:37

Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Czy dobrze się domyslam że ten letni top jest szydełkiem? jeśli tak to czy
mogłabym prosić wzór

--
agnieszka (ustka)

1. Data: 2003-04-10 12:25:09