Monstera - rozmnazanie

1. Data: 2005-06-20 13:15:52

Temat: Monstera - rozmnazanie
Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jak mozna rozmnazac monstere? Oklady powietrzne, podzial liscia? W
robocie jest taki super fajny, ale bardzi stary okaz i juz zaczyna sie
strasznie mutowac :(

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-06-20 15:57:03

Temat: Re: Monstera - rozmnazanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc!
>
> Jak mozna rozmnazac monstere? Oklady powietrzne, podzial liscia? W
> robocie jest taki super fajny, ale bardzi stary okaz i juz zaczyna sie
> strasznie mutowac :(

Jednowęzłowa sadzonka z kawałka pędu, z liściem lub jego fragmentem i miło
byłoby, gdyby z kawałkiem korzenia powietrznego albo choć jego zaczątkiem. Albo
w wodzie, albo w ziemi.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Miło znów Cię tutaj widzieć:-))))

3. Data: 2005-06-21 10:58:15

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Basiu!

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:19cd.0000041e.42b6e74f@newsgate.onet.pl...
> Jednowęzłowa sadzonka z kawałka pędu, z liściem lub jego fragmentem
> i miło
> byłoby, gdyby z kawałkiem korzenia powietrznego albo choć jego
> zaczątkiem. Albo
No to bedzie klopot, bo tych lisci tu juz nie za duzo zostalo, wiec
jesli sie nie ukorzeni....
Nie wiem czemu, ale ubzduralo mi sie, ze mozna lisc po prostu
podzielic, "przyszpilic" do podloza i czekac (???).

> P.S. Miło znów Cię tutaj widzieć:-))))
Dzieki :) ale to tylko na tymczasem - trafila sie sie wieksza fucha i
z dostepem do netu, a pozniej znowu bezrobocie :((((((((((((

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2005-06-21 11:25:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to bedzie klopot, bo tych lisci tu juz nie za duzo zostalo, wiec
> jesli sie nie ukorzeni....
> Nie wiem czemu, ale ubzduralo mi sie, ze mozna lisc po prostu
> podzielic, "przyszpilic" do podloza i czekac (???).

To nie begonia, niestety:-)

A ukorzeni się na pewno...

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-06-21 14:03:38

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> To nie begonia, niestety:-)
Co wobec tego z takich "egzotykow" z duzymi liscmi mozna w ten sposob
rozmnazac? Bo pamietma, ze cos takiego bylo (nie wiem tylko, skad mam
to info - ksiazka, czasopismo - wiec trudno mi teraz sprawdzic).

> A ukorzeni się na pewno...
Trzymam Cie za slowo. :)
Ja sie nie uda, to bede Cie przesladowac, straszyc po nocach, rzuce
klatwe na Twoje rosliny i inne takie atrakcje ;)
Zaraz jutro "zgarne" pania sekretarke na akcje ciecia monstery. :]

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2005-06-21 14:54:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmnazac? Bo pamietma, ze cos takiego bylo (nie wiem tylko, skad mam
> to info - ksiazka, czasopismo - wiec trudno mi teraz sprawdzic).

No właśnie begonie na pewno, skrętniki też. Poza tym coś mi się też kołacze, że
np. fikus sprężysty można ukorzenić z liścia z ogonkiem liściowym.

Jak się nie uda, to służę sadzonką:D

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2005-06-22 06:14:09

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Jun 2005 16:54:57 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>No właśnie begonie na pewno, skrętniki też. Poza tym coś mi się też kołacze, że
>np. fikus sprężysty można ukorzenić z liścia z ogonkiem liściowym.

Chyba się ukorzeni, ale nie wypuści nic więcej ponad korzenie :)
Ktoś może to zweryfikować?

Pozdrawiam,
Anka :-)

Jak daleko od płotu mogę sadzić