Monti again

1. Data: 2002-10-17 15:34:41

Temat: Monti again
Od: "neona" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wam

Mam 19 lat i chcialabym zastosowac podobnie jak niektorzy z was te metode
Montignac, skrupulatnie czytam wasze ogloszenia i wypowiedzi, lecz nie
znalazlam nigdzie przykladowego jadlospisu, w necie tez nic podobnego nie
znalazlam, czy ktos moglby mi napisac mniej wiecej co sie je? Jak wyglada
dzienny posilek?

Pozdrawiam grupowiczow

2. Data: 2002-10-17 17:52:16

Temat: Re: Monti again
Od: "GOGO" <a...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazlam, czy ktos moglby mi napisac mniej wiecej co sie je? Jak wyglada

Właśnie, jak ktoś ma jakieś swoje przepisy, niech podeśle
do mnie, umieszcze je na stronce :)
Niech inni też skorzystają.

GOGO

mm(at)ks.k.pl

Sprawa MM
sie przedstawiam, witam i ladnie usmiecham do Wszystkich
gdziez znalezc zawartosc skladnikow odzywaczych w surowcach, produktach itd.
Prosze was bardzo ładnie