Montignac-szok

1. Data: 2002-10-04 21:34:01

Temat: Montignac-szok
Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:-)
Nie zaglądałam tu chyba z miesiąc i jestem w szoku,
że aż tyle osób stosuje dietę Montignaca. Gratulacje:-)
Trzymam mocno kciuki za wszystkich :-)

Sylwia

2. Data: 2002-10-05 14:55:08

Temat: Re: Montignac-szok
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie:-)
> Nie zaglądałam tu chyba z miesiąc i jestem w szoku,
> że aż tyle osób stosuje dietę Montignaca. Gratulacje:-)
> Trzymam mocno kciuki za wszystkich :-)

hehehe nie jest tajemnica ze taka ilosc na diecie montignac tej mięsnej i
bezmiesnej to zasługa optymalnych działajacy na tej grupie.to dzieki ich
kretyńskim postom i prymitywnej formie agitacji ludzie wybieraja diete zdrowa i
oparta na naukowych podstawach.
w imieniu grupy pragne wam optymalni podziekowąc za ten dobry kawał roboty jaki
tu odwaliliscie w celu znięchecenia nas do diety opty i sekty rodziny
kwasniewskich.
dziekuje :))) i prosze o jeszcze, gdyz mogą byc jeszcze tacy ktorzy moga watpic
w to iz DO to wielkie G...,
licze na was i mam nadzieje ze nie zawiedziecie mnie :))

3. Data: 2002-10-10 12:43:16

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> licze na was i mam nadzieje ze nie zawiedziecie mnie :))

Pozstaje tylko pogratulować Ci dobrego humoru i zdrowia...

"Jadarek" - Dariusz Kral (3-lata na ZO)
PS. I niech MONTI będzie z Tobą !!! :-))))

4. Data: 2002-10-11 13:20:42

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pozstaje tylko pogratulować Ci dobrego humoru i zdrowia...

aaa dziekuje dziekuje:)))) zdrowie to zasługa zdrowej diety i higienicznego
trybu zycia a humor to zasługa diety optymalnej i optymalnych :))

> "Jadarek" - Dariusz Kral (3-lata na ZO)
> PS. I niech MONTI będzie z Tobą !!! :-))))

Monty-zaburzenia?
Atrakcyjny student Szuka SPONSORKI
Pozdrowienia dla Krystyny*Opty*
salatka Monti