Montignac w księgarni ?

1. Data: 2002-05-10 13:31:03

Temat: Montignac w księgarni ?
Od: <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można kupić w 'fizycznym' a nie wirtualnym sklepie
"Jeść aby schudnąć..." i "Szybko i szczupło" ?
Może ktoś widział w Lubline?
A przy okazji czy są osoby, które na sobie sprawdziły
NIEDZIAŁANIE tej diety?
Pozdrawiam wszystkich,
Darek

2. Data: 2002-05-10 14:00:36

Temat: Re: Montignac w księgarni ?
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> ja przytylam w pierwszym tygodniu stosowania...
> pozdr
> magda

Madziu, czy jest jakas dieta, ktorej ty NIE stosowalas :-)
sam jestem ciekaw

adam

3. Data: 2002-05-10 14:39:09

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> Aha nie biore takze tabletek typu Xenical i Merida.
> :)))

a widzialas film Requiem for dream? - polecam... film oczywiscie, a nie
metode.
a dla tych co nie wiedza - to jest film o odchudzaniu.

ax

4. Data: 2002-05-10 14:52:40

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> oj adam, adam, to nie jest film o odchudzaniu, tylko o uzaleznieniach i
> jeszcze kilku innych rzeczach....

i o odchudzaniu :-)
skutecznym

adam

5. Data: 2002-05-10 14:53:52

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przytylam w pierwszym tygodniu stosowania...
pozdr
magda

P.S.
moge ci sprzedac ta ksiazke po promocyjnej cenie.
:))))

6. Data: 2002-05-10 14:55:59

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz wrote:

> raczej o dobroczynnym wplywie TV na odchudzanie...
>
> cholera, ze na mnie to nie dziala.
> a propos: zrobiles zakupy na przyszly tydzien??

pewnie :-)
juz sie boje... ale chyba nie bedzie tak zle
a ty zrobilas?

7. Data: 2002-05-10 15:20:56

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> Madziu, czy jest jakas dieta, ktorej ty NIE stosowalas :-)
> sam jestem ciekaw
>
> adam

widzisz po tym rzucaniu palenia naprawde jestem zdesperowana bo dawno juz
nie wazylam tyle co teraz, a kolezanka w pracy mi ja polecila jako
rewelacyjna.
Ale nie dla mnie.
A nie probowalam Optymalnej- i nie sprobuje, nie nazywam siebie takze vege
pod zadna postacia, no i glodowki na razie tez nie probowalam i raczej mnie
nie ciagnie.
No to tyle

8. Data: 2002-05-10 15:50:38

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a dla tych co nie wiedza - to jest film o odchudzaniu.

oj adam, adam, to nie jest film o odchudzaniu, tylko o uzaleznieniach i
ale o tym kiedy indziej.
magda

9. Data: 2002-05-10 16:01:40

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-05-10 16:06:19

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie :-)
> juz sie boje... ale chyba nie bedzie tak zle
> a ty zrobilas?

nie, dzisiaj sie przeprowadzam, wiec zrobie je dopiero jutro albo w
niedziele

milego konca tygodnia,
dla innych grupowiczow rowniez

Guma do żucia?