Moralne czy niemoralne?

1. Data: 2014-10-25 16:12:52

Temat: Moralne czy niemoralne?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś była taka sytułacja, że facet prosił mnie o napisanie wokandy, czyli wniosek
do sądu o przedterminowe zwolnienie.
Miał bardzo brzydki artykuł, przemoc domowa, a tacy raczej z wokand nie wychodzą
tylko blacha i spróbuj za trzy miesiące, najczęściej siedzą od dechy do dechy, a to
była jego pierwsza wokanda. Facet wyszedł z niej do domu przez mój wniosek, gdzie
sędzia stwierdził że pierwszy raz taką prośbę o zwolnienie na oczy widział. Jak ten
wrócił z sądu to biegał i mnie szukał bo dzięki mnie wyszedł i zostawił mi wszystko
co miał, bo tylko dzięki temu co napisałem wyszedł. A napisałem że nie mam żadnych
argumentów popierających zwolnienie i nie chce sądu kłamać więc nie będe wymyślał, po
prostu chciałbym już wyjść. Sędzia uznał że w ogromie cwaniactwa i wymysłów jakie
czytał, facet zachował wartość uczciwości i dzięki temu idzie do domu. I teraz mam
dylemat, bo to nie on tylko ja pisałem, a byłem wkurwiony i zmęczony kryminalnymi
cwaniakami i tak mi się w tej wokandzie sprzeciwiło, zbuntowało, a facet był raczej
cwaniaczek i przemocowiec domowy, czego również nie lubię, wypuściłem damskiego
boksera. I teraz sam nie wiem skróciłem człowiekowi karę czy przedłużyłem innym
ludziom cierpienie? Tak to wychodzi jak się za kogoś decyduje, wchodzi sobą w jego
sytułacje życiową.

2. Data: 2014-10-25 19:33:52

Temat: Re: Moralne czy niemoralne?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> skróciłem człowiekowi karę czy przedłużyłem innym ludziom cierpienie? Tak
> to wychodzi jak się za kogoś decyduje, wchodzi sobą w jego sytułacje

To nie Ty zadecydowałeś o zwolnieniu tylko sędzia

3. Data: 2014-10-25 20:33:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Oct 2014 19:33:52 +0200, Dirko napisał(a):

> To nie Ty zadecydowałeś o zwolnieniu tylko sędzia

To ci dopiero moralność - jak ja wyprodukuję fałszywe pieniądze, to niech
się tłumaczy ten, kto je przyjął w sklepie... Żenua.

4. Data: 2014-10-25 20:45:07

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A Izrael Zoller , kim byl?

5. Data: 2014-10-25 22:20:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirka
Bo ja się znalazłem w nieodpowiednim miejscu i siebie podsunąłem na tej wokandzie, a
w niczym nie przypominam kryminalisty, bo cwaniactwo to brak myślenia, gdzie sami tak
zakłamują siebie i otoczenie, że tylko sobie szkodzą, jak obwinianie niewinnych za
swoje czyny, próżność z głupoty wyrosła. Ale to nie jest etyczne, tak jak ksiądz z
ambony, kościół jest niemoralny, bo chce decydować za innych ludzi jak mają żyć, nie
będąc w sytułacji i ja tak postępując wypuściłem damskiego boksera, czyli czasem
lepiej się nie wtrącać w nie swoje sprawy.

6. Data: 2014-10-26 12:30:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Dirka
> Bo ja się znalazłem w nieodpowiednim miejscu

Izrael Zoller , kim byl? Czy on tez kupowal fenol ktory zluzyl
do dezynfekcji nawet w l. 80 tych? A moze napil sie soku z gumijagod?

7. Data: 2014-10-26 13:11:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

szklan
Nie interesują mnie urojenia idź do psychiatry, jemu się pochwal.

8. Data: 2014-10-27 19:18:49

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> szklan
> Nie interesują mnie urojenia idź do psychiatry, jemu się pochwal.

Dobrze ze wiesz czego sie trzymac.

Gdyby np. tez Zoller glosil, zabronmy przesczepow, to
palce by ci zdretwialy od napierdzielania w klawiature,
a tak? Masz zgrzyt logiczny, bo z jednej strony zyd, z drugiej
katol, i co tu poczac? Zyd ktory popiera katoli!!!
Wezel gordyjski.

9. Data: 2014-10-27 20:39:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie głoszą bo nie są oszołomami katolickimi.

10. Data: 2014-10-28 11:45:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Ale nie głoszą bo nie są oszołomami katolickimi.

Z pewnoscia:)
Karol Marks
Lew Trocki

Polityka prorodzinna inaczej
Reklamy
Sensacja
Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...