Moskitiera, ale na meszki.

1. Data: 2012-06-10 13:53:41

Temat: Moskitiera, ale na meszki.
Od: Andrzej S <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest taka?

Moje siatki maja oczka heksagonalne. Na komary OK, ale w tym
roku sa meszki, a te przechodza bez problemu i w nocy robia rzeź ...
Oczka powinny byc tak ze 3 razy mniejsze.

pozdr serd
--
A S

2. Data: 2012-06-11 07:37:24

Temat: Re: Moskitiera, ale na meszki.
Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje siatki maja oczka heksagonalne. Na komary OK, ale w tym
> roku sa meszki, a te przechodza bez problemu i w nocy robia rzeź ...
> Oczka powinny byc tak ze 3 razy mniejsze.

poszukaj w sklepach z demobilem, oczywiście do okien będziesz musiał
dostosować, ale oczka powinny mieć max 1mm
możesz też wybrać się do do klepu z materiałami i naocznie dobrać jakiś tiul
lub organzę...
BTW u mnie meszki lecą tylko przy włączonym świetle, w nocy chyba śpią...
pozdrawiam
s_13

co to za choroba winorośli
zagadka - co to za ptak
Szpinak Olbrzym Zimowy i burak liściowy.
po co iglaki
winorosl