Może ktoś ma? - instrukcja Łucznik 436

1. Data: 2004-10-29 07:08:10

Temat: Może ktoś ma? - instrukcja Łucznik 436
Od: "koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też przed wiekami dostałam maszynę, Łucznika 436, ma w sobie wszystko,
różne stopki, szyje dobrze. Metodą prób i błędów nauczyłam się. Ale ona ma
jakieś szwy ozdobne nastawiane dwoma suwakami u góry i jeszcze są jakieś dwie
gałki chyba blokujące, z ciekawości bym to wszystko wypróbowała, ale nie wiem
jak :)
Może by ktoś mnie instrukcją poratował? Koszt zwracam!

Pozdrawiam, z góry dziękuję :))), Koko

2. Data: 2004-10-30 14:38:14

Temat: Re: Może ktoś ma? - instrukcja Łucznik 436
Od: "koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama ciągnę do góry, może ktoś ma i mnie poratuje? :))))

Pozdrowienia, Koko

3. Data: 2005-04-24 12:23:08

Od: "art-mulinka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
jestem mamą ardzierz-ki.Mam maszynę o którą Tobie chodzi.Szyję nią od lat lecz
nie wykorzystuję haftu.Kiedyś to zrobiłam lecz z marnym rezultatem.Problem
polega na dobrym naprężeniu nici.Jak chcesz to wślę tobie tę część.
Pozdrawiam Joanna.

[szukam] Kawa, kakao i edysk
spicie?
[xxx] krzyżyki i nie tylko
[Warszawa] Arkadia - Empik - ozdoby i inne cosie. To nie jest spam ;)
[xxx] ciekawe kalie