Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?

1. Data: 2002-01-26 10:14:07

Temat: Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

......ktore sie zawsze udaje?
Mam ochotke na drozdzowki ale nigdy jeszcze nie robilam ciasta drozdzowego
i dlatego prosze was o pomoc.Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-01-26 21:00:50

Temat: Re: Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?
Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> ......ktore sie zawsze udaje?
> Mam ochotke na drozdzowki ale nigdy jeszcze nie robilam ciasta
drozdzowego

Wspaniala i blyskawiczna jest drozdzowka z kruszonka Grazyny
/Grazynko-dzieki!/. Jesli nie znajdziesz tego przepisu w archiwum, moge Ci
podeslac. A.

1. Data: 2002-01-27 10:17:34

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2v7i2$ncb$...@n...tpi.pl...

> Wspaniala i blyskawiczna jest drozdzowka z kruszonka Grazyny
> /Grazynko-dzieki!/. Jesli nie znajdziesz tego przepisu w archiwum, moge Ci
> podeslac. A.

To może wklej ten super przepis. Jestem drożdżówkożerna pod każda postacią i
chętnie bym spróbowała, a podawano chyba dość dawno temu :-))

Wkn

1. Data: 2002-01-27 11:05:51

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> To może wklej ten super przepis. Jestem drożdżówkożerna pod każda postacią
> chętnie bym spróbowała, a podawano chyba dość dawno temu :-))
>
> Wkn

wprawdzie nie jestem Aleksandra ale przepis mialam zapisany w pliku
wiec wklejam

drozdzowka blyskawiczna z kruszonka (przepis Grazyny)
ciasto:
5 dkg drozdzy
3/4 szklanki mleka
15 dkg cukru
1/2 kg maki
pol kostki margaryny
4 jajka
cukier waniliowy

kruszonka
10 dkg cukru
10 dkg maki
olejek apachowy

Drozdze rozkruszyc do loitrowegosloja ,zalac cieplym (nie goracym) mlekiem i
lyzka cukru , wymieszac, przykryc i odstawic do wyrosniecia w cieple
miejsce. Jezeli mi sie bardzo spieszy, wstawiam raoczyn do garnka z ciepla
woda
W tym czasie, kiedy drozdze rosna utrzec jajka cale z reszta cukru, dodawac
stopniowo make, a na koncu roztopiona w rondelku margaryne. Calosc przez
chwile
ucierac, Ja dodaje jeszcze skorke pomaranczowa albo rodzynki, Ciasto wylozyc
na blache natarta tluszczem i posytpana tarta bulka, maka lub ostatecnie
kasza manna.
Kruszonke przygotowac nastepujaco: tluszcz cukier i make widelcem a potem
palcami rozdrobnic , posypac na ciasto. W sezonie letnim pod kruszonke daje
czasm sliwki wegierki przepolowione i ulozone jedna obok drugiej skorka do
dolu
Piec ok 30 minut w serdnio goracym piekarniku (ok 180 stopni)
Jesli lubisz wysokie ciasto zostaw calosc na 15 minut zeby roche podroslo
(juz na blasze)

pozdrooffka
Nea
--------
"Ludzie sa po to zeby zyc i tanczyc, ludzie sa po to zeby mogli walczyc"
(c) LP

1. Data: 2002-01-27 12:43:36

Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wprawdzie nie jestem Aleksandra ale przepis mialam zapisany w pliku
> wiec wklejam

Nea, dziekuje, ze mnie wyreczylas. Al.

1. Data: 2002-01-27 13:48:31

Temat: Re: Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?-poprawka
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

do kruszonki potrzeba jeszcze 1/2 kostki masla.

pozdrooffka
Nea
--------

1. Data: 2002-01-27 14:09:26

Od: s...@f...onet.pl (skrzacik) szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <n...@w...pl> wrote in message news:<a30muq$kc1$1@news.tpi.pl>...
> Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> wprawdzie nie jestem Aleksandra ale przepis mialam zapisany w pliku
> wiec wklejam
> Nea

[ciach przepis]

znajdziesz tez inny przepis na mojej stronie, w mojej rodzinie d kilku
pokolen i tez zawsze wychodzi.

skrzacik

http://skrzacik.mega.com.pl/archwum.html

Czy są amatorzy fondue?
pierogi a wlasciwie farsz (P)
OT spotkanko w Brasserie - Krakow (juz bylo !!)
gdzie kupic tran?
Jakie srodki do zmywarki???