Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi

211. Data: 2009-05-08 15:14:23

Temat: Re: Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gu1av9$190$1@news.onet.pl...

Kup sobie pantofle, takie z aplikacją zwierzaka.
A żywą - to rybkę w małym akwarium.
Cicha, palców nie odgryzie - o ile nie pirania. I nie śmierdzi.

212. Data: 2009-05-08 17:56:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Kup sobie pantofle, takie z aplikacją zwierzaka.
> A żywą - to rybkę w małym akwarium.
> Cicha, palców nie odgryzie - o ile nie pirania. I nie śmierdzi.

Śmierdzieć to może nie śmierdzi. Ale lubi pływać.

Qra

213. Data: 2009-05-08 17:57:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Korciwas.

Nie. Podnieca.

Qra

2 maja sensacja smsowa
zespół touretta
Sensacja w TVP - 30 kwietnia, godz. 20:00
Póki jeszcze jestem...
W podziękowaniu..