Mrówki w trawie

1. Data: 2009-07-03 08:46:59

Temat: Mrówki w trawie
Od: SDC <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć aby
nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

sdc

2. Data: 2009-07-03 09:17:50

Temat: Re: Mrówki w trawie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jul 2009 10:46:59 +0200, SDC napisał(a):

> Witam,
>
> pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć aby
> nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?
>
> sdc

Telimenę?
;-)

3. Data: 2009-07-03 09:42:43

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" żyje nie w tych czasach:

> Telimenę?

Eeeee gdzie tam dziś znajdziesz prawdziwą damę ;-)

Zdroofka Johnny

p.s. Jak to pisały licealistki w odpowiedzi na pytanie taty, czy na tym
obozie żeglarskim bawicie się nobliwie? Licealistki na to: Bawimy się jak...
damy! ;-)

4. Data: 2009-07-03 11:59:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jul 2009 11:42:43 +0200, johnny napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" żyje nie w tych czasach:

> Eeeee gdzie tam dziś znajdziesz prawdziwą damę ;-)

To ona była damą?
:-O

;-)

5. Data: 2009-07-03 14:07:54

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je
> zwalczyć aby nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

Dużo drobno zmielonego boraksu zmieszanego z cukrem pudrem (pół na
pół), ale jeśli trafiłeś na mrówy mięsolubne to jeszcze więcej boraksu
i jeszcze więcej cukru :) - nie licz że po kilku dniach problem
zniknie :(
Są jakieś "firmowe" trucizny na mrówy ale nie znam skuteczności,
trucizny na mrówy są skuteczne tylko jeśli robotnice zaniosą to
świństwo swojej królowej, inaczej będą ginąć robotnice a królowa w
najlepsze będzie produkowac następne mrówy!
A.

6. Data: 2009-07-03 20:59:08

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dzisiaj wieczorem gdy wyrywałem agrotkaninę z likwidowanej
plantacji (wielkie słowo) truskawek stałem się obiektem ataku rozsierdzonych
mrówek, których gniazdo zdemolowałem przy tej okazji. Jakżesz to to piecze a
zdążyło mnie urabać w stopy, łydki i uda kilkadziesiat owadów.
Pozdrawiam mirmidońsko Ja...cki

7. Data: 2009-07-03 21:26:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mrówek, których gniazdo zdemolowałem przy tej okazji. Jakżesz to to piecze
> zdążyło mnie urabać w stopy, łydki i uda kilkadziesiat owadów.

Zioła szwedzkie. Amol.

8. Data: 2009-07-04 06:16:15

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SDC napisał:

> pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć
> aby nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

Proszek nabyłam w Obi, nie zauważyłam żadnego wpływu na rośliny, mrówki
znikły. Pytanie, na jak długo. Na razie już miesiąc ich nie ma.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2009-07-04 12:40:50

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SDC" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć aby
> nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

Stosuję "Mrówkosept" - z dobrym skutkiem.

Antoni Broniak

10. Data: 2009-07-05 10:27:44

Od: "Martyyk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zastosuj proszek na mrówki firmy Expel bądż firmy Bros.

nawodnienie - pewien problem
Wystawa lilii
ZAGADKA
berberys czerwony- pytania