Mrożenie drożdży

41. Data: 2020-07-19 00:53:34

Temat: Re: Mrożenie drożdży
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-07-19 o 00:13, 4...@g...com pisze:
> Pogadaj sobie Trefniś do lampy. Sprawe wyjasniles. Wygląda na to że ja o potrzebie
posiadania dwóch butów a Ty że jeden lepszy bo po co wszystkim dwa jak nie masz
jednej nogi. Powtórzę jeszcze raz. W domowym wypieku chleba drożdże są zbędne..

Jak widać, nadal nic nie dociera.
Do kogutka trzeba drukowanymi? :D
Użycie dodatkowej porcji drożdży powoduje przyspieszenie spulchniania
ciasta, a co za tym idzie - ciasto nie jest takie kwaśne. Czego w
powyższym nie rozumiesz?

--
- Akarm

42. Data: 2020-07-19 01:10:40

Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bredzisz. Z wyjątkiem chorych których jest mało zdrowym nigdy to o czym napisałeś nie
przeszkadzało. Wrócę do sedna sprawy. Drożdży z przeznaczeniem na chleb nie trzeba
mrozić bo one są w cieście na chleb zbędne i nie ma czego mrozić. Chleb na samych
drożdżach jest ubogi w smaku. Zaczyn lub jak ktoś woli zakwas to coś w czym są
drożdże dzikie i sporo różnych bakterii. Od tego co robią bakterie również zależy
smak chleba. Chleby na zakwasie mają bogatszy smak.

43. Data: 2020-07-19 01:31:58

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-07-19 o 01:10, 4...@g...com pisze:
> [...]
drożdże dzikie i sporo różnych bakterii. Od tego co robią bakterie również zależy
smak chleba. Chleby na zakwasie mają bogatszy smak.

Jak pisałem wcześniej: nic się nie zmieniło, nadal nic nie dotarło.
Zenek chyba nie da rady przebrnąć przez zdanie złożone. :(

--
- Akarm

44. Data: 2020-07-19 02:18:27

Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Masz rację. Z koniem kopał się nie będę.

45. Data: 2020-07-19 08:36:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2020 o 00:13 <4...@g...com> pisze:

> [...]
> potrzebie posiadania dwóch butów a Ty że jeden lepszy bo po co wszystkim
> dwa jak nie masz jednej nogi. Powtórzę jeszcze raz. W domowym wypieku

Zgodnie z twoją genialną retoryką:
myślenie "wymyślono" już dawno temu. Dlaczego nie korzystasz?

--
Trefniś

46. Data: 2020-07-19 13:37:49

Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora