Mulina DMC-prosze o pomoc

1. Data: 2004-07-29 10:39:07

Temat: Mulina DMC-prosze o pomoc
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W opisie mam podane mulinki z numerami 5-cyfrowymi np.30712,30739 itd.Nigdy
sie z taka numeracja nie spotkalam.Znalazlam w necie,ze jest to sztuczny
jedwab.W zwiazku z tym mam pytanie dla tych,ktore mialy z nia do
czynienia,czy jest duza roznica miedzy ta mulina,a bawelniana 712,739
itd.Podejrzewam,ze chodzi o polysk,a nie o kolor,jednak nie chcialabym,aby
moj obrazek/a ma to byc prezent na slub/wygladal jak ubogi krewny oryginalu.
Bardzo prosze o uwagi-sprawa dosyc pilna

Ada

1. Data: 2004-07-29 13:57:59

Temat: Re: Mulina DMC-prosze o pomoc
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Masz racje jak odejmiesz 30000 to otrzymasz numer muliny bawelnianej.
Tak w kazdym razie przeliczaja w DMC.Jednak miedzy mulina Rayon /to ta
blyszczaca/ a mulina bawelniana jest duza roznica optyczna.Jedna sie "swieci"
druga nie.Nie wiem jaki masz wzor i ile tej muliny Rayon masz stosowac.
Na pewno przy stosowaniu jej bedziesz miec ladniejszy efekt.Jest jednak jeden
problem.Rayonem robi sie ciezko i trzeba stosowac niedlugie kawalki.Jak kazda
wiskoza sie skreca.Ale za to efekt....doskonaly.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-07-29 17:32:29

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za informacje.Niestety prawie caly obrazek jest wyszywany ta
mulina/para mlodych-slubny/.Pewnie ladniejszy bylby wyszywany jedwabiem,ale
za duzy koszt,bo pewnie nie bylyby mi potrzebne pozniej te nici.

sympatyczne aniołki z masy solnej..
fajny futerał na czajniczek :o) [szydełko]
Wedding Anniversary - xxx - niegdyś poszukiwany
Hafcik płaski - jak zwykle
skonczylam...