Musze sie pochwalic:)!!!

1. Data: 2003-03-17 22:11:08

Temat: Musze sie pochwalic:)!!!
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Musze Wam sie pochwalic... Od piatku jestem zareczona z najwspanialszym
czlowiekiem jakiego kiedykolwiek spotkalam. Tak sie z tego powodu ciesze.
Rozpoczal sie tym samym kolejny etap w moim i mojego mezczyzny zyciu.

2. Data: 2003-03-17 23:14:11

Temat: Re: Musze sie pochwalic:)!!!
Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Musze Wam sie pochwalic... Od piatku jestem zareczona z najwspanialszym
> czlowiekiem jakiego kiedykolwiek spotkalam. Tak sie z tego powodu ciesze.
> Rozpoczal sie tym samym kolejny etap w moim i mojego mezczyzny zyciu.

Gratulacje!! Znam to uczucie i z całego serca życzę Ci, żebyś tak samo czuła
się po 10 latach małżeństwa. I nie daj sobie wmówić, że to niemożliwe.
Ania

3. Data: 2003-03-18 10:13:54

Od: Magdalena <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ani@Sil" napisał(a):

> [...]
> się po 10 latach małżeństwa. I nie daj sobie wmówić, że to niemożliwe.

Niestety jest to rzecz bardzo trudna. Jeśli nie potrafi się należycie
zadbać o miłość to umiera.

4. Data: 2003-03-18 14:38:02

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czlowiekiem jakiego kiedykolwiek spotkalam. Tak sie z tego powodu ciesze.
> Rozpoczal sie tym samym kolejny etap w moim i mojego mezczyzny zyciu.

Gratulacje!!!!!!!!!
Wiem jak musisz sie czuc:-)
To najwspanialsze chwile w zyciu... mam nadzieje ze czekaja nas jeszcze
setki , tysiace takich momentow:-)

Kropelka zareczona od miesiaca i 4 dni:-)

5. Data: 2003-03-18 15:20:56

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:
> [...]
> jeszcze setki , tysiace takich momentow:-)
> Kropelka zareczona od miesiaca i 4 dni:-)

Kropelka! Setki zaręczyn to jeszcze jakoś umiem sobie wyobrazić ale tysiące?
;-)

Przypomniał mi się dowcip o zachłanności:
"Przychodzi baba do lekarza i mówi:
- Panie doktorze, proszę przepisać mi jakieś tabletki na chciwość, tylko
dużo, dużo, dużo ..."

A tak poważnie: pamiętam jak Sowa powiedziała TAK!.
I ... nigdy tego nie zapomnę. :-)
I nie chciałbym by miała więcej takich okazji ;-)

Serdeczne życzenia Tobie i Balinie byście mogły być na tej grupie tymi,
które (a nie którym) radzą.

puchaty

6. Data: 2003-03-18 20:07:09

Temat: Odp: Musze sie pochwalic:)!!!
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b57di8$j9o$...@n...onet.pl...

> A tak poważnie: pamiętam jak Sowa powiedziała TAK!.
> I ... nigdy tego nie zapomnę. :-)
> I nie chciałbym by miała więcej takich okazji ;-)

Ja też pamiętam, ale czemu nie jeszcze raz? - np. powtórka ślubu na
dziesięciolecie :-)))) Z weselem !!!!!! I miesiącem miodowym
:)))))!!!!!!!!!!!!
To by była fajna impreza.

Ale by nas "głowy" po tym bolały :)
Sowa

Dziewczynom życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia i zapamiętania, że co
by się nie zdarzyło, to jutro także wstaje dzień.
Pierwszy dzień (jak co dzień) - reszty Waszego życia :)

7. Data: 2003-03-18 21:36:27

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie zyczenia i gratulacje. Ciesze sie, ze te komentarze,
ktore przeczytalam sa pozytywne. Szczerze mowiac balam sie, ze bedzie pelno
infantylnych odpowiedzi i wachalam sie czy napisac o moim szczesciu. Dziekuje
Wam jeszcze raz. Mam nadzieje, ze moje "nowe zycie" bedzie bardzo udane, czego
Wam tez zycze:) Buzka.

8. Data: 2003-03-18 23:21:09

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja też pamiętam, ale czemu nie jeszcze raz? - np. powtórka ślubu na
> dziesięciolecie :-)))) Z weselem !!!!!! I miesiącem miodowym

"Zróbmy więc prywatkę jakiej nie przeżył nikt ..."

I Ta Noc Poślubna ... :-)))

puchaty

9. Data: 2003-03-19 16:50:10

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik puchaty <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b57di8$j9o$...@n...onet.pl...

Chodzilo mi o tak szczesliwe chwile:-) Nie o kolejne zareczyny. To sa moje
pierwsze i licze ze moje ostatnie:-)
A kolejne chwile to np slub, narodziny dziecka itp:-)

> Dziewczynom życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia i zapamiętania, że
co
> by się nie zdarzyło, to jutro także wstaje dzień.
> Pierwszy dzień (jak co dzień) - reszty Waszego życia :)

Dziekuje bardzo:-)

ps. Balina kiedy planujecie slub?

10. Data: 2003-03-20 21:12:28

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ps. Balina kiedy planujecie slub?

Slub bedzie najwczesniej w okolicach wakacji 2004 roku:) Jeszcze dokladnie nie
wiemy:)

Pozdrawiam Wszystkich:)

PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
ślub u Franciszkanów