"My sweet rose" i "Celtic Summer"

1. Data: 2003-09-02 19:05:27

Temat: "My sweet rose" i "Celtic Summer"
Od: "Iza" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
Haftuję już od ponad rok i poszukuję obecnie wzorów "My sweet rose" i "Celtic
Summer" (już wychaftowałam Celtic chrostmas i zaczynam celtic Spring. To jest z
serii dostojnych dam w pięknych długich sukniach z koralikami).
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2003-09-02 20:36:48

Temat: Re: "My sweet rose" i "Celtic Summer"
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Celtic Summmer masz w moim albumie:

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Beata&Rub
rID=17684

zas "My sweet Rose"

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=16254&PhotoID=147570

rowniez poszukuje dla znajomej ale jestem pewna ze schemat byl zamieszczony
w ktoryms wydaniu Kramu z robotkami,moze jakas dobra dusza ktora ma duzo
numerow sprawdzi to...
Pozdrawiam
Pusia(z zielonego juz pare dni tylko chyba....Białegostoku)

1. Data: 2003-09-05 19:22:15

Od: "M J" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu poleciało na priv "My sweet rose"

1. Data: 2003-09-06 13:09:55