MyHeritage to oszuści. Uważajcie!

1. Data: 2019-05-04 03:20:08

Temat: MyHeritage to oszuści. Uważajcie!
Od: LeoTar Gnostyk <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To są nieuczciwi gracze z United Kingdom. Łakomią się na drobne. Kilka
dni (28 kwietnia b.r.) przed upływem okresu próbnego zrezygnowałem z
usługi a oni próbowali mi pobrać opłatę z karty kredytowej już/jeszcze
na dzień przed wygaśnięciem okresu próbnego. I jeszcze kłamią w żywe
oczy, że mnie łaskawie automatycznie nie obciążą. Banda złodziejskich
Brytoli. Jaki pan (królowa) taki kram. A feee.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk