Mycie zmywarki

1. Data: 2015-07-14 15:28:27

Temat: Mycie zmywarki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie będę opisywać tego, co ukrywa się w uszczelce drzwiczek od zmywarki,
można zamknąć to w jednym słowie - ohyda.

Czy macie jakieś sposoby na mycie zmywarki, zwłaszcza tej uszczelki Może
jakieś lepsze od dłubania bagietkami kosmetycznymi? Zdejmujecie
drzwiczki (o ile w ogóle da się to zrobić)?
Oczywiście pomijam użycie specjalnych środków do czyszczenia zmywarek +
zapuszczenie pustego cyklu, bo to jest działanie tylko połowiczne, o ile
w ogóle nie iluzoryczne.

Ewa

2. Data: 2015-07-14 15:58:11

Temat: Re: Mycie zmywarki
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Nie będę opisywać tego, co ukrywa się w uszczelce drzwiczek od zmywarki,
> można zamknąć to w jednym słowie - ohyda.

Zainspirowałaś mnie, ale rozczarowałam się - w mojej nic nie ma. Może
dlatego, że to prawie nówka sztuka, jeszcze roku nie ma.

> Czy macie jakieś sposoby na mycie zmywarki, zwłaszcza tej uszczelki Może
> jakieś lepsze od dłubania bagietkami kosmetycznymi? Zdejmujecie
> drzwiczki (o ile w ogóle da się to zrobić)?

Ja swoją puszczm tak pi razy oko raz na miesiąc/dwa na pusto z płynem do
mycia zmywarek, w międzyczasie czyszczę filtry, krawędzie drzwi i to wsio.
IMHO jest czysta.

J.

www.kontestacja.com

3. Data: 2015-07-14 16:08:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Raczej powinnaś być mile zaskoczona. ;)

> Może po roku jeszcze nie ma nic, a może ma lepszą konstrukcję. Jaki to
> model?

Bosch SPS 50E12EU. Ale uszczelka wygląda na taką, która nie ma szans kryć
tajemnic.

> Też to robię.

> Też tak przez jakiś czas myślałam o swojej. ;)

Wszystko przede mną;-).
Co Cię zainspirowało do szukania brudu?

J.

www.kontestacja.com

4. Data: 2015-07-14 16:09:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ja swoją puszczm tak pi razy oko raz na miesiąc/dwa na pusto z płynem
> do mycia zmywarek, w międzyczasie czyszczę filtry, krawędzie drzwi i

Też to robię.

5. Data: 2015-07-14 16:32:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 16:08, krys pisze:

> Bosch SPS 50E12EU.

Ja mam Siemensa SE65E330EU/23. Ale Bosche i Siemensy to chyba jeden pies.

> Ale uszczelka wygląda na taką, która nie ma szans kryć
> tajemnic.

Moja prawdopodobnie jest lekko pęknięta, jak tak się teraz jej przyglądam.

> Wszystko przede mną;-). Co Cię zainspirowało do szukania brudu?

Wyźrzał spod uszczelki jakiś potwór. ;)

Ewa

6. Data: 2015-07-14 16:39:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Ja mam Siemensa SE65E330EU/23. Ale Bosche i Siemensy to chyba jeden pies.

Jeden. Siemensy to po prostu bosche dla bogatszych ;-)

> Moja prawdopodobnie jest lekko pęknięta, jak tak się teraz jej przyglądam.

To może być odpowiedź. Może wystarczy wymiana?

> Wyźrzał spod uszczelki jakiś potwór. ;)

A, to u mnie nie ma potworów, sobie wszystko ładnie błyszczy, a po
samokąpieli to i pachnie, że hej.
Ale będę wyglądać, czy nie ma potworów:-)

J.

www.kontestacja.com

7. Data: 2015-07-14 16:40:07

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 15:28, FEniks pisze:
> Nie będę opisywać tego, co ukrywa się w uszczelce
W którym miejscu?

> [...]
> Oczywiście pomijam użycie specjalnych środków do czyszczenia zmywarek +
> zapuszczenie pustego cyklu, bo to jest działanie tylko połowiczne, o ile
Poleciałam pod lupą sprawdzać, nie znalazłam w uszczelce miejsca, w
jakim mogłabym dłubać patyczkiem, nie ma wgłębień, jest płasko.
Normalnie przecieram gąbeczką do naczyń z płynem, ale po Twoim wpisie
spanikowałam i wślepiłam się w każdy zakamarek, nie znalazłam ani brudu,
ani miejsca, gdzie miałby się kryć. Bosch.
Jak wpadłaś na to, by szperać?
--
B.

8. Data: 2015-07-14 20:23:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 16:39, krys pisze:

> Jeden. Siemensy to po prostu bosche dla bogatszych ;-)

A może nawet odwrotnie. Zależy, gdzie się kupi. ;)

> To może być odpowiedź. Może wystarczy wymiana?

Może, zobaczymy.

> A, to u mnie nie ma potworów, sobie wszystko ładnie błyszczy, a po
> samokąpieli to i pachnie, że hej.
> Ale będę wyglądać, czy nie ma potworów:-)

A u Ciebie jest w ogóle możliwość wciśnięcia patyczka (np. takiej
bagietki kosmetycznej) pod uszczelkę?

Ewa

9. Data: 2015-07-14 20:29:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 16:40, bbjk pisze:
> W którym miejscu?

Na dole, wzdłuż (czy bardziej - wszerz) dolnej krawędzi drzwi jest
czarna uszczelka. Masz możliwość wsunięcia pod nią patyczka
kosmetycznego? Sama uszczelka jest płaska, nie ma wgłębień, ale można ją
odchylić przy odrobinie samozaparcia, przynajmniej u mnie.

> [...]
> spanikowałam i wślepiłam się w każdy zakamarek, nie znalazłam ani
> brudu, ani miejsca, gdzie miałby się kryć. Bosch.

Na pierwszy rzut oka u mnie też zmywarka lśni i błyszczy, ale właśnie
spod czarnej uszczelki wychynął brud. Możliwe, że u mnie ta uszczelka
jest uszkodzona w jednym miejscu.

Ewa

10. Data: 2015-07-14 20:41:51

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 20:29, FEniks pisze:

> [...]
> kosmetycznego? Sama uszczelka jest płaska, nie ma wgłębień, ale można ją
> odchylić przy odrobinie samozaparcia, przynajmniej u mnie.

Tak! Tyle lat korzystam ze zmywarek, ta obecna ma dwa lata z haczykiem,
a dopiero teraz dzięki Tobie to odkryłam. Oczywiście wsadziłam patyczek
pod uszczelkę, przejechałam nim mocno i starannie, był po wyjęciu
czyściutki. Więc chyba masz uszkodzenie, gdyby tam gromadził się brud,
byłoby go już pełno. No i pewnie byłoby coś w instrukcji o czyszczeniu
tego miejsca. Tylko, że nie czytałam instrukcji...
--
B.

PANSLAVISTO!
Cheap Nike Air Max Classic BW 91 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Nike Air Max 90 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.nl
Studnia w piwnicy.
Cheap AE Bikini A&F Biniki Armani Bikini Burberry Bikini CA Christian Audigier Bikini Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Bikini Gucci Bikini www.FashionLeader.nl