NA PSPolityka...

następny post »
From: Panslavista <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: NA PSPolityka...
Date: Wed, 4 Feb 2009 02:24:40 -0800 (PST)

... martwią się o mnie, gdyż jestem kneblowany przez rządowych
parchawców.

Nic mi nie usunięto - jest stosowany black-box - bo upominam się
o moje dziecko, a kidnaperzy psują mi PR twierdząc jakobym był
pedofilem, alkoholikiem, bimbrownikiem, hodowcą maryśki i producentem
innych narkotyków, a do tego wywrotowcem, pasożytem społecznym,
szpiegiem, ufoludkiem - wszak wiem kiedy mnie promieniują na różnej
długości falach, antysemitą i żydem / Żydem.
Co nowy minister lub inny kordynator to zabiera się za mnie z
nowa energią, wszak czym wytłumaczyć usilną pracę służb, nie mogących
sobie od 1968 roku poradzić z jednym debilem, kretynem, głupkiem,
imbecylem, niedoszłym pastorem, niedoobrzezanym symbolicznie parchem,
którego przeznaczeniem jest pójście na kolanach do parchatej Canossy w
chałacie z włosiennicy utkanej z ostrzyżonych gojowskich włosianek.
Inny sposób stosowany od niedawna w ramach walki rządu z narodem
to filtrowanie treści niezgodnych z rządowymi czyli parchatymi. Filtry
te stosowane są przy przesyle z serwera na serwer. Zamiast szukać słów
trwożnie terroryzujących kiepały łatwiej poszukać słowa panslavista or
Panslavista or prawusek.