NA WYPADEK...

11. Data: 2006-10-10 14:10:20

Temat: Re: NA WYPADEK...
Od: "Flower" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> Robią sobie drwiny z mojej miłosci do kobiety, która wydawała mi się
> wspaniała...
> I ma urodzić moje dziecko.

A mi sie wydawalo ze jest dokladnie odwrotnie,robisz sobie sam kpiny ze swej
kobiety wyciagajac na swiatlo dzienne wasze intymne przezycia ....

12. Data: 2006-10-10 14:15:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2006-10-10 16:24:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flower" <f...@p...onet.eu> wrote in message

> A mi sie wydawalo ze jest dokladnie odwrotnie,robisz sobie sam kpiny ze
> swej
> kobiety wyciagajac na swiatlo dzienne wasze intymne przezycia ....

To skutki dręczenia mnie bez potrzeby, przez nią.

14. Data: 2006-10-10 16:28:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swej
> kobiety wyciagajac na swiatlo dzienne wasze intymne przezycia ....

To właśnie tu, na kuchni pojawiły się sprawy, o których (w/g mnie) tylko ona
wiedziała, a ja się domyślałem. Okazało się, że wiele intymności zostało
ujawnionych przez osoby trzecie, zanim ja cokolwiek napisałem.

15. Data: 2006-10-10 17:06:21

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedziała, a ja się domyślałem. Okazało się, że wiele intymności zostało
> ujawnionych przez osoby trzecie, zanim ja cokolwiek napisałem.

znalazla frajera, puscila bokiem i bedzie miala teraz zywiciela... a frajer
bedzie slepo wierzyl ze jeszcze moze...
... mysle ze moze... dalej robic z siebie debila na grupie....
jak w zyciu. czeski film ;ppp

16. Data: 2006-10-10 17:25:39

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał(a):
> czeski film ;ppp

Ty zostaw lepiej czeskie filmy w spokoju, dobre są, więc nie rób takich
porównań :)
--
pa, BBjk

ale ulga, jednak dobry filtr to jest to