NIE WYBIERAJCIE PO !!!

21. Data: 2007-10-15 10:48:48

Temat: Re: Mała, głupia, wkurwiona
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 12:39, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> We wszystkim????

Takie odnioslam wrazenie, byc moze bledne :)
Oczywiscie stwierdzenie 'we wszystkim' bylo grubo przesadzone,
niemniej jednak w wiekszosci Waszych pogladow zauwazalne sa
zbieznosci. I to spore.

>- Polska JESZCZE nie stała się małą gnidą, o której
> pisała Kasia, i mam nadzieję, że do tego nigdy nie dojdzie. Jednak się
> boję tego - każdy ma swoje strachy. Robię, co mogę - na tyle, ile mi
> jest dane.

To rozumiem.
Jednak wydaje mi sie, ze Kasia ma odmienna wizje, co do _sposobu_
zapobiegania temu, o czym mowa powyzej. Inna niz Ty czy Panslavista :)

--
Fragile

22. Data: 2007-10-15 10:53:20

Temat: Re: NIE WYBIERAJCIE PO !!!
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 12:43, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

s.com...
<s...@l...po> wrote in messagenews:fev9nj$65q$1@news.onet.pl...

> I jako katolik potrafisz byc az do tego stopnia nietolerancyjny???
>
> A gdzie tu nietolerancja?

A popatrz sobie na swoje watki i wypowiedzi. Jest spora szansa, ze w
koncu zauwazysz...

--
Fragile

23. Data: 2007-10-15 10:54:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

> [...]
Jednak wydaje mi sie, ze Kasia ma odmienna wizje, co do _sposobu_
zapobiegania temu, o czym mowa powyzej. Inna niz Ty czy Panslavista :)

Uważasz za dziwne, że ludzie różnią się w poglądach? Wszystkich
podciągnęłabyś pod jeden strychulec?

24. Data: 2007-10-15 10:54:32

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Takie odnioslam wrazenie, byc moze bledne :)
> Oczywiscie stwierdzenie 'we wszystkim' bylo grubo przesadzone,
> niemniej jednak w wiekszosci Waszych pogladow zauwazalne sa
> zbieznosci. I to spore.

Tak ma +- połowa Polaków ;-P

> To rozumiem.
> Jednak wydaje mi sie, ze Kasia ma odmienna wizje, co do _sposobu_
> zapobiegania temu, o czym mowa powyzej. Inna niz Ty czy Panslavista :)

Każdy sposób na to jest dobry, jeśli skuteczny.

--
XL wiosenna

25. Data: 2007-10-15 10:54:43

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ahaaha - a co Ci się tu kłóci z poglądami Panslavisty? On przecież też
> nie chce małej, gnidzianej Polski.

Ale robi wszystko, co sie zazwyczaj robi, aby cos zgnidzić.

- JaKasia

26. Data: 2007-10-15 10:56:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Ale robi wszystko, co sie zazwyczaj robi, aby cos zgnidzić.
>
> - JaKasia

Nie znasz mnie.

27. Data: 2007-10-15 10:57:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> A gdzie tu nietolerancja?

A popatrz sobie na swoje watki i wypowiedzi. Jest spora szansa, ze w

Masz coś przeciwko twierdzeniu: "Polska Ojczyzną Polaków"?

28. Data: 2007-10-15 11:01:24

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 12:54, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

s.com...

> Takie odnioslam wrazenie
> [...]
>
> Uważasz za dziwne, że ludzie różnią się w poglądach?

Uwazam to za cos wspanialego.

> Wszystkich
> podciągnęłabyś pod jeden strychulec?

Nie. To Ty od tego jestes.

--
Fragile

29. Data: 2007-10-15 11:04:54

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 12:54, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Tak ma +- połowa Polaków ;-P

No... To by wiele tlumaczylo...

> Każdy sposób na to jest dobry, jeśli skuteczny.

Acha... Metody nie sa wazne... Czyli nawet po przyslowiowych 'trupach'
do celu... Ok...

--
Fragile

30. Data: 2007-10-15 11:11:50

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Acha... Metody nie sa wazne... Czyli nawet po przyslowiowych 'trupach'
> do celu... Ok...

Chyba nie myślimy o tych samych "trupach" ;-P
Bo ja za MOJĄ Polskę oddałabym SWOJE życie - aha?

--
XL wiosenna

Re: odkryłem!
psychosynteza - cz. 10