NIE WYBIERAJCIE PO !!!

51. Data: 2007-10-15 21:10:14

Temat: Re: Demagogia
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> Zaraz zaraz - jak to SŁUSZNIE?
>
> Prawda jest, ze "nikt nie pyta Indian kanadyjskich czy Eskimosów
> o opinię na temat obcych, którzy najechali ich krainę zabrali tereny,
> ogołocili ze zwierzyny i wymordowali 90% tubylców." ???
>
> A skąd wiecie, ze nikt nie pyta???

Nie chodzi o pytanie, lecz o kanadyjską tolerancję, którą tak chwaliłaś :-P
A co do pytania - to i co, jeśli nawet kto czasem ich o coś spyta?
90% pooooszło!
I nie wróci więcej...
A ich następcy sie tolerują, jak ch....

--
XL wiosenna

52. Data: 2007-10-15 21:56:40

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o pytanie, lecz o kanadyjską tolerancję, którą tak chwaliłaś
> :-P

Znów demagogia.
Zakładasz, że Indianie Kanadyjscy chcieliby wrócic do swoich wigwamów?
Czy ty chciałabys wrócic do kurnej chaty?

Mylicie dwie rzeczy:
1. postep/brak postepu
2. wolność/utrate wolnosci.

Indianie utracili wolnosc, w dodatku gwaltem!
Gdyby biali osiedlili sie w poblizu to Indianie sami
by przyjeli ich cywilizacje i tak samo szybko (lub jeszcze szybciej)
zatraciliby swoja kulturę. Taka kolej rzeczy, tylko ludzi żal
że przez takie piekło musieli przejsc, i hanba dla najeżdźców.

Jak to sie ma do sytuacji Polski???
Ano nijak.
Naczytaliźwa sie podrecznikow historii
ale przykladata wzory odwrotnie niz trzeba.
Przyzwyczailiźwa sie, ze Polska wrogów ma,
a jesli nie ma, to kalke przyłozyc tak, aby wyszło, ze ma
- niewazne, ze nic poza tym nie pasuje i trzeba tworzyc
karkołomne teorie aby to uzasadnić.

Teraz nikt na Polskę armat nie wystawia,
ale kto wie - jak zacznieta rzucac kamieniami,
to niektorzy sąsiedzi moga sie wkurzyc, ze takie
barachlo w srodku Europy siedzi i grozi.

> A co do pytania - to i co, jeśli nawet kto czasem ich o coś spyta?

Alez własnie pyta, pyta - takie sa prawa demokracji!

> 90% pooooszło!
> I nie wróci więcej...

Niemiec wejdzie i wyrznie nas w pień?
Czy moze raczej będziemy oglądać niemieckie pornole
na japońskim sprzęcie?

Naprawde nie widac róznicy?

- JaKasia

53. Data: 2007-10-15 23:12:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" napisał w wiadomości

> [...]
> Alez własnie pyta, pyta - takie sa prawa demokracji!
> Niemiec wejdzie i wyrznie nas w pień?
> Czy moze raczej będziemy oglądać niemieckie pornole

Nie chce mi się gadać, jak to czytam.... Powiem tylko: Brawo Kasiu! :)

michał

54. Data: 2007-10-16 01:10:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Zaraz zaraz - jak to SŁUSZNIE?
>
> Prawda jest, ze "nikt nie pyta Indian kanadyjskich czy Eskimosów
> o opinię na temat obcych, którzy najechali ich krainę zabrali tereny,
> ogołocili ze zwierzyny i wymordowali 90% tubylców." ???
>
> A skąd wiecie, ze nikt nie pyta???
> Co to za demagogia???
>
> Nic o kontekscie - jak w kabarecie - wystarczy rzucic haslo
> a wszyscy myśla, ze rozumieja i za Chiny sie nie przyznaja,
> ze w tym nie ma za grosz sensu.
>
> A taka historyjkę i Indianach mozna podciągną pod każdą
> ideologie, w dodatku zarówno "za" jak i "przeciw".

> [...]

Taka sama ideologia jak w Palestynie - dzieci Palestyńczyków napadają na
wojska izraelskie.

55. Data: 2007-10-16 06:03:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Znów demagogia.
> Zakładasz, że Indianie Kanadyjscy chcieliby wrócic do swoich wigwamów?
> Czy ty chciałabys wrócic do kurnej chaty?

Nie, ale ten Lwów...

Ziemia, Kasiu, ziemia Ojców!
;-P

> [...]
> Gdyby biali osiedlili sie w poblizu to Indianie sami
> by przyjeli ich cywilizacje i tak samo szybko (lub jeszcze szybciej)

Gdybyż się biali TYLKO osiedlali, to byłoby cudnie. Jednak tak nie było
- najpierw wycinali Indian w pień, a potem zajmowali ich ziemie.
Przecież to każdy Polak wiedzieć powinien ;-P

> [...]
> Naczytaliźwa sie podrecznikow historii
> ale przykladata wzory odwrotnie niz trzeba.
> Przyzwyczailiźwa sie, ze Polska wrogów ma,

A NIE MA????????????????????????????????
Rany boskie, to skąd u nas zabory i wojny?
No nie, spadłam... pod stół.

Wylazłam, bo muszę dokończyć czytać.

> Teraz nikt na Polskę armat nie wystawia,

Chwilowo, Kasiu, mamy takie czasy, że chwilowo nie.
Nie chcę byc posępna, ale cała nasza historia "pod armatami" nam
upłynęła. Że teraz kilkadziesiąt lat spokoju, to chwila, która o niczym
nie świadczy. Cieszmy się nią zatem i oby trwała jak najdłużej, może
nasze wnuki jej jeszcze pokosztują, choć nie sądzę, aby długo...

> ale kto wie - jak zacznieta rzucac kamieniami,
> to niektorzy sąsiedzi moga sie wkurzyc, ze takie
> barachlo w srodku Europy siedzi i grozi.

Na przykład którzy sąsiedzi? Niemcy czy Rosja?
:-D
Kaaaaaaaaasiuuuuuuuu!!!!!

> Niemiec wejdzie i wyrznie nas w pień?

Nie no, tego przewidzieć nie można, bo dziś są też inne metody: na razie
sami oddajemy ziemię dobrowolnie i w obliczu prawa - jednostkowo.
Hmm, proponuję upominać sie na wschodzie - analogicznie. Już widzę, jak
nam oddają... dobrzy sąsiedzi :->

> Czy moze raczej będziemy oglądać niemieckie pornole
> na japońskim sprzęcie?

A czemu nie polskie na polskim?

> Naprawde nie widac róznicy?

Widać. Idę się powiesić.

--
XL wiosenna

56. Data: 2007-10-16 10:01:37

Temat: Re: NIE WYBIERAJCIE PO !!!
Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wybiera się przegranych !!!
>
> Wybierzcie PRZED !!!
>
> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW !!!

eee... głupi slogan. W ogóle to czemu dla Polaków? Tylko? Polska zawsze
będzie Polską i nie zmienią tego paru kolorowych imigrantów. A jak zmienią
to i też będzie dobrze :) Po co się tak pocić, sapać, tupać? Wypij se piwko
i wrzuć na luz.

M.

57. Data: 2007-10-16 11:43:54

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl

> Taka sama ideologia jak w Palestynie - dzieci Palestyńczyków napadają na
> wojska izraelskie.

Alez tak. Taka jest prawda - dzieci Palestyńczyków napadają na
wojska izraelskie - na nieszczęście dla tych dzieci!

Bronisz narodu, który wychowuje dzieci w taki sposób,
aby robiły sobie krzywdę?

Chcesz zeby Polacy robili podobnie - wychowywali swoje dzieci
w nienawisci do np. Niemców? Po to, zeby potem te dzieci
rzucały butelkami z benzyną gdzies na wycieczce w Berlinie?

- JaKasia

58. Data: 2007-10-16 12:00:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> [...]
> aby robiły sobie krzywdę?
>
> Chcesz zeby Polacy robili podobnie - wychowywali swoje dzieci

Dlaczego mieszasz wychowanie w nienawiści z wychowaniem w patriotyzmie?

> do np. Niemców?

A to przede wszystkim na nich musimy niestety uważać. Ziomkostwa nie
śpią, zainteresuj się tym, co robią, to zrozumiesz.

> Po to, zeby potem te dzieci
> rzucały butelkami z benzyną gdzies na wycieczce w Berlinie?

Po co? Niemcy mają swoich od tego... Niech tylko każde(!) polskie
dziecko wie, żeby rzucać u nas, gdyby przyszli kiedy nieproszeni, jak w
39 :-)

--
XL wiosenna

59. Data: 2007-10-16 12:21:23

Temat: Re: Panslavista rozkrada nam Polskę!
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gawreon" <s...@l...po> napisał w wiadomości

Nie rozmawiajcie z tym pseudointelektualnym scierwem.
To tepak z mnostwem urojen, debil piszacy mega bzdury.
Dla takich tepych i nietolerancyjnych pizd nie powinno byc miejsca w tym
kraju.
Szczescie jest takie ze zarowno on jak i jego rowiesnicy dlugo juz nie
pociagna (ze wzgledu na wiek) i skonczy sie jednoczesnie ogromna czesc tego
jebanego ciemnogrodu.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

60. Data: 2007-10-16 12:25:38

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Oj, Fra, co Tobie szkodzi, że on dzieli/ocenia itp. To on. Ty się spytaj,
> czy (i którzy) obywatele(!!!) naszego kraju czują się Polakami. Chyba nie
> ci od Dni Kultury Żydowskiej czy ci od Heimatu? A skoro się

Kurwa, jaka ty jestes pokurwiona.
Zapytaj Polakow na Opolszczyznie (w niektorych miastach 80% osob ma
obywatelstwo niemieckie) kim sie czuja.
Ze wzgledu na prace, socjala - Niemcami, ale chyba nie o tym byla kurwa
mowa.

> najwyraźniej nie czują - to dlaczego mamy tego nie zauważać? Bić nie mamy
> zamiaru, ale wiedzieć mamy prawo. Nie okłamujmy samych siebie - aby być
> Polakiem, trzeba się nim czuć. Obywatelstwo/pochodzenie to jeszcze nie
> wszystko, a nawet "dokładnie nic".

Powiedz to temu swojemu idiocie pansraviscie, ktorego tak kochasz i
strzelasz z palca pod kazdy z jego postow.
Fra nie gadaj z nia, ona mysli tak samo jak ten pojeb, to tez
nietolerancyjna pizda, no bo skoro ktos popiera taka gnide albo przynajmniej
wdaje sie z nia w dyskusje, to jaka moze byc osoba? No chyba nie rozmowca
godnym inteligentnego i wyksztalconego czlowieka.
--

Re: odkryłem!
psychosynteza - cz. 10
CUD SOLIDURNOSCI