NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa

1. Data: 2005-07-19 10:46:59

Temat: NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa
Od: "luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem uzywany ekspres Krups. Wyszyscilem, odkamienilem, wymienilem
uszczelki, ale kawa jest nadal ohydna! O wiele gorsza niz po turecku.
Probowalem z wieloma kawami, takze specjalnymi do eks. cisnieniowych i nic.
Moze dobry trop to to ze na lyce zostaje po zaparzeniu woda? Tak nie powinno
chyba byc?
pozdr
Lukasz

2. Data: 2005-07-19 11:49:29

Temat: Re: NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

luka napisał(a):
> [...]
> Moze dobry trop to to ze na lyce zostaje po zaparzeniu woda? Tak nie powinno

Może spróbuj opisać, na czym polega ta ohyda? Jest lurowata, czy ma
jakiś nieciekawy posmak? Jeśli to drugie, to może to wynikać z faktu, że
był używany wcześniej nieodpowiednio albo stał gdzieś i zapleśniał, a
jeśli to pierwsze, to może grzałka źle grzeje. Ja mam Krupsa od 4 lat
i nic się z nim złego nie dzieje jak dotąd, poza tym tylko, że dysza do
cappuccino się chyba zatkała, ale i tak była rzadko używana.

Ewa

3. Data: 2005-07-19 11:55:19

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nic się z nim złego nie dzieje jak dotąd, poza tym tylko, że dysza
> do cappuccino się chyba zatkała, ale i tak była rzadko używana.

Nieco inaczej, w pracy mamy zwykły czajnik elektryczny, ma już z 6-7
lat, na początku woda przez jakieś 3 lata była brana z kranu i cały
obrósł kamieniem. Później jak zaczeliśmy lać tam wodę mineralną, to
ilość kamienia stale malała, aż prawie całkiem zszedł. Po zmianie wody
walory smakowe różnych płynów znacznie wzrosły.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

4. Data: 2005-07-19 12:52:11

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 19 Jul 2005 13:55:19 +0200, na pl.rec.dom, BQB napisał(a):

> [...]
> ilość kamienia stale malała, aż prawie całkiem zszedł. Po zmianie wody
> walory smakowe różnych płynów znacznie wzrosły.

ten kamien zwyczajnie wypiliscie, spokojnie osadzil sie wam w nerkach :)

5. Data: 2005-07-19 12:52:58

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 19 Jul 2005 12:46:59 +0200, na pl.rec.dom, luka napisał(a):

> [...]
> Moze dobry trop to to ze na lyce zostaje po zaparzeniu woda? Tak nie powinno

Kawa z expresu po prostu jest nie smaczna...

6. Data: 2005-07-19 12:54:06

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości

> ten kamien zwyczajnie wypiliscie, spokojnie osadzil sie wam w nerkach
> :)

Nie zdążył, został szybko wypłukany. W pracy normalnie piję duże ilości
zimnej wody mineralnej z dystrybutora. :-p

7. Data: 2005-07-19 13:49:16

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a piłeś kawę z jakiegoś innego ekspresu? Jeśli z tego krupsa masz
rzeczywiście gorszą to ja bym go reklamował. Ja mam de longhi - kawa z niego
jest taka sobie. Z saeco, z którego często korzystam jest o klasę lepsza
(nawet najgorszy syf typu tchibo jakieśtam daje się wypić). Trochę zależy od
sposobu przygotowania: właściwa woda, dobrze ubita kawa w sitku, sitko i
filiżanka podgrzane.

Robert

8. Data: 2005-07-19 13:50:28

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości

> Nie zdążył, został szybko wypłukany. W pracy normalnie piję duże ilości
> zimnej wody mineralnej z dystrybutora. :-p

Jeśli z dystrybutora to nie mineralnej, a co najwyżej źródlanej.
A najprawdopodobniej - kranówy.

Od wody mineralnej - to by się wam dopiero minerałów osadziło :)

Pozdrawiam
Miroo

9. Data: 2005-07-19 17:05:12

Od: Jack Houseman <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote:

> Jeśli z dystrybutora to nie mineralnej, a co najwyżej źródlanej.
> A najprawdopodobniej - kranówy.
>
> Od wody mineralnej - to by się wam dopiero minerałów osadziło :)

Widoczenie producent dystrybutorow dba o wlasna skore i do wody dodaje od
razu odkamieniacz - zeby mu sie na grzalce w dystrybutorze nie odkladalo i
nie musial za czesto naprawiac ;-)

Jado

10. Data: 2005-07-19 18:43:42

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack Houseman" <K...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> razu odkamieniacz - zeby mu sie na grzalce w dystrybutorze nie odkladalo i

Po prostu Calgon się kiepsko sprzedaje i podnoszą sobie sprzedaż w ten
sposób ;P

Malowanie mebli
Lodówka tania
sofa KLIPPAN