NLP - wazne!!!

1. Data: 2002-01-14 17:50:53

Temat: NLP - wazne!!!
Od: <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!!!
stoje na rozdrozu i zastanawiam sie czy na powiaznie nie zaczac stosowac
technik NLP. Czy mozecie mi doradzic i pomoc w poszukiwaniu odpowiedzi na
nastepujace pytania:

1. na ile to jest skuteczne??
2. po jakim czasie (statystycznie|) moge spodziewac sie zmian??
3. na ile rezultat dzialania technik NLP jest niezawodny?

Bardzo cenne beda sugestie osob ktore cwiczyly (cwicza nadal techniki NLP) .

dziekuje i pozdrawiam
Pakuszka
i...@g...pl

1. Data: 2002-01-15 16:52:16

Temat: Re: NLP - wazne!!!
Od: "Huxley" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> dziekuje i pozdrawiam
> Pakuszka

W charakterach (czasopismo psychologiczne) z tamtego roku, byl dosc spory
artykul o NLP. Wady, zalety ........

Huxley

muzykoterapia
Komputer w spoleczenstwie
psychoanaliza
konsekwencje prawne leczenia psychiatrycznego?
Administracja 4 lub 5 rok UJ