NOWE FORUM O SCHORZENIACH NEUROLOGICZNYCH

1. Data: 2006-01-22 19:30:15

Temat: NOWE FORUM O SCHORZENIACH NEUROLOGICZNYCH
Od: "Olcia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Jestem założycielką forum pod adresem

www.atrofia.phorum.pl

Do założenia tego forum skłoniło mnie to że w internecie nie ma strikte forum na
temat Atrofii a to jest temat przewodni. Dwa tygodnie temu wykryto u mojego ojca
ATROFIE MÓZGU. Kompletnie nic nie wiem o tej chorobie(poza zwykłą regułką
atrofia-zanik). A chciałabym wymienic swoje odczucia i objawy mojego ojca oraz
sposoby na pomoc takim chorym ludziom z osobami ktore maja z ta choroba
stycznosc dluzej. zapraszam i proszę o rejestracje.

Ola

2. Data: 2006-01-25 16:48:38

Temat: Re: NOWE FORUM O SCHORZENIACH NEUROLOGICZNYCH
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jan 2006, Olcia wrote:

> [...]
> ATROFIE MÓZGU. Kompletnie nic nie wiem o tej chorobie(poza zwykłą regułką

rzecz trudna i rzadka. Jesli tak, musialabys postarac sie znalezc
specjalistow znajacych sie na tej dziedzinie i namowic ich aby zechcieli
uczestniczyc w dyskusji na takim forum a takze znalez osoby, ktore
w rodzinie maja chorych z porobna choroba. Inaczej bedzie to forum
na ktorym nie uda sie wywolac zadnej dyskusji

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2006-02-06 00:17:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2006 20:30:15 +0100, Olcia wrote:

> [...]
> sposoby na pomoc takim chorym ludziom z osobami ktore maja z ta choroba
> stycznosc dluzej. zapraszam i proszę o rejestracje.

Mózg ma to do siebie, że z wiekiem robi się coraz mniejszy. Tak po
prostu jest i *nie jest to żadna choroba*. Bardzo rzadko u człowieka
60-letniego mózg wyglądał jak u 30 latka. Z reguły mózg zanika wolniej,
kiedy się go intensywnie używa.

Są też pewne choroby, w których dochodzi do zaników mózgowia, ale wtedy
zaniki nie są chorobą samą w sobie, ale jej objawem/wynikiem.

Założyłaś forum, na którym chcesz dyskutować o pewnym zjawisku, które
może być normą, albo może być objawem wielu różnych stanów chorobowych,
z których każdy stanowi odrębny, szeroki i bogaty temat do dyskusji.

Krótko mówiąc, chybiony pomysł. IMHO.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

program badnia nad białaczką