NOWOSYBIRSK!!!

1. Data: 2003-08-14 14:35:07

Temat: NOWOSYBIRSK!!!
Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi kolego, wejdz sobie na stronę internetową. Wszysko jes tam opisane.
Miałem kontakt z tą kliniką. Na chwilę dzisiejszą 9 osób staje przy
drabinkach. 9 ppotrafi poruszyć którąś z kończyn porażonych. 4 osoby bez
rezultatu. To fakty a nie bajka. To jest według Ciebie nic? Ja pierdolę to
życie na wózku już. Huj tam wie czy mi się uda w tym życiu, ale chciałbym
chociaż stanąć przy tych jebanych drabinkach. Jest wielu takich zdołowanych
ludzi, którzy potrafią tylko mówić, a huja tam i tak nigdy nie stanę. Nauka
idzie do przodu. Nie poddam się nigdy temu pierdolonemu paraliżowi.

Klinika ma bardzo duże kryteria co do operacji na otwartym rdzeniu. Moja
sprawa jest rozpatrywana. Lekarze w polsce kładą lachę na takie rzeczy, bo w
sumie to jest jakaś tam hodowla tkanek we wnętrzu organizmu, a oni nie chcą
się w to bawić. Wypłatkę mają sporą więc po co tracić czas na coś takiego.
Ale powtarzam, to jest nawet z czystego biologicznego punktu widzenia
możliwe. Oni to robią. Niestety nie na dużą skale(narazie) bo to biedny
kraj, ale zaczyna być bum na ten temat.

A może makrofagi też sobie wymyśliłem?

Ludzie szukam tylko tego chłopaka, który miał już taką operację i jest w
Polsce.

Mi lekarze kochani przewidzieli, że nigdy nie usiądę, bo nie ruszałem
rękami. A ja teraz samochodem zapierdalam szybciej i zwinniej nż taki jebany
lekarzyna w tej chwili. I czucie nagle wróciło do nóżek. Skąd kurwa mać?
Samo się? Konowały pierdolone i tyle.

NIE PODDAM SIĘ I HUJ!!!

PRZEPRASZAM ZA PRZEKLEŃSTWA
POZDRAWIAM WSZYSKICH!!!

2. Data: 2003-08-14 19:02:05

Temat: Re: NOWOSYBIRSK!!!
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemeridien" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

Witam,

nie jestem zwolenniczka stosowania przecinkow niecenzuralnych i naprawde nie
ubarwia to wypowiedzi,ale czasem uzasadniona desperacja powoduje brak
zapanowania nad soba.

Patrzac w calosci na aspekt sprawy,calkowice popieram ludzi, u ktorych
jest wola walki o swoje zdrowie,ktorzy nie poddaja sie i wierza,ze beda
zdrowi,bo wiara czyni cuda,a cialo i umysl to jedna calosc.
Uwazam,ze ten co walczy,a sama tez to robie o swoje zdrowie,w koncu osiaga
jakies pozytywy,a kazda nadarzajaca sie okazja,nadzieja poprawy stanu
zdrowia powinna byc w pelni wykorzystana i nie zmarnowana.
Moja chec i wola walki powoduja ,ze jeszcze chodze na wlasnych nogach,ku
zdziwieniu moich lekarzy.

Zachecam Wszystkich sceptykow do walki o swoje zdrowie,bo przeciez latwiej
sie poddac niz walczyc o cos!.

"Nigdy nie pozbawiaj ludzi nadziei,bo moze to byc wszystko co posiadaja"

Pozdrawiam
Bogusława.

-------

3. Data: 2003-08-15 08:27:19

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ale zes sie "stary" k...wa wk..wil ze ja pier..le. Jak bedziesz mial dalej
takie zaciecie to i bez makrofagow sobie poradzisz. Jak tak zapier..lasz
samochodem to uwazaj zebys kogos nie potracial bo moze sie wk..wic jak mu
kregoslup zlamiesz :-)

pozdrawiam i zycze sukcesow
Arek

4. Data: 2003-08-15 20:57:40

Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co, dzięki wam za dobre słowo! naprawdę się nie spodziewałem. Jak
ktoś mi fajnie życzy to mi daje jeszcze większego kopa do przodu. O to
chodzi aby do przodu. JESZCZE O MNIE USŁYSZYCIE W TELEWIZJI.
:)))
<RESPECT>

Pozdrawiam !!!

Wzywam wszystkich, dotkniętych paraliżem!!!

Nie siedźcie na dupach tylko ćwiczcie intensywnie. To naprawdę pomaga
!!!!!!!!

5. Data: 2003-08-16 14:04:17

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"lemeridien" <c...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Wzywam wszystkich, dotkniętych paraliżem!!!
>
> Nie siedźcie na dupach tylko ćwiczcie intensywnie. To naprawdę pomaga

No nareszcie ktoś z jajami:-)
A skalpel masz?
Bo to co niektóre dupska trzeba skalpelkiem, skalpelkiem.....Panie
majster;-)

podr. - budrys
_________________

6. Data: 2003-08-16 14:17:47

Od: Raaf <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Bardzo mi sie spodobal twoj tekst, mimo sporej dawki przeklenstw :) ja
tez nie odpuszczam( jestem tetra 5 lat po wypadku, i latalem 2 miesiace
temu na paralotni ) i szukam informacji po necie, ale nic do tej pory o
nowosybirsku nie slyszalem. Mozesz mi podac adres do tej kliniki?
I jesli mozna to poprosze o informacje na temat przystosowania auta -
tez chce znowu jezdzic a nie tylko byc wozonym.
Pozdrawiam serdecznie
Rafal Kurtyka
r...@w...pl

7. Data: 2003-08-16 20:43:23

Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stronka to www.transplantation.ru, tam jest wszystko opisane i kontakt.

Samochód mam z automatyczna skrzyna biegów, zakladaja taka mala dzwignie.
Gaz i hamulec. Ale swirusy zakladaja tez automatyczne sprzeglo na dotyk do
manuala. Firma o ile pamietam to CEBRON w Warszawie. Kosztowalo to 1000 zl,
ale pewnie mozna dofinansowac sobie jakos z PFRON-u.

Powodzenia, samochód stary to WOLNOSC !!!
W samochodzie czuje sie jak inni ludzie, a nawet lepiej bo takie sierotki
czasem jezdza po drogach bez wyobrazni, ze mózg sie lasuje.
<RESPECT>
Uzytkownik "Raaf" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci

8. Data: 2003-08-17 05:51:06

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

W telewizji to uslyszymy raczej o ON ktora nakradla pieniedzy i uciekla za
granice :-) a nie o takim co na nogi stanal :-) Ja tez jestem po zlamaniu
(C3-C5) i naprawde dobrze ci zycze. Sam sporo cwicze i widze postepy.
Powodzenia stary. Tylko mniej miesem zucaj.

Arek

9. Data: 2003-08-17 13:35:41

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedzialem, ze jestesmy w tej dziedzinie kilkadziesiat lat za USA, ale o tym
ze rowniez za Rosja to sie nie mowi, bo dla naszej obecnej propagandy Rosja
to jedna wielka banda uzbrojonych w kalasznikowy zawodowych mordercow.

Leszek

Re: Return: Inwazja ruszla
Kurs prawa jazdy
Niepelnosprawnych nie przyjmujemy
INWALIDA I GRUPY SZUKAM PRACY WE WROCŁAWIU
worki stomijne