NTG - SDI Reg. odciąży internet

1. Data: 2003-10-20 12:03:20

Temat: Re: NTG - SDI Reg. odciąży internet
Od: Miiiixxo <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):

> Chcesz bardzo bardzo (w żartobliwy sposób) wykazać
> że państwo co roku "traci" olbrzymie sumy pieniędzy
> nie wprowadzając coraz to nowych podatków.
>
> Ty piszesz o POTENCJALNOŚCI ja piszę o FAKTACH

alez ja takze pisze o faktach ;) wciaz jest ogromny obszar
naszego ukochanego kraju gdzie tpsa jest jedynym dostawca
i masz modemik albo sdi/via Neo - i to co pisalem to niedlugo stanie
sie faktem :)
czesc sieci sie rozleci i przejdzie na modemy, a jakis procent bedzie z
pewnoscia kombinowac by pochowac kabelki :P

Mieszkam w miejscowosci gdzie wiekszosc osob dzieli lacza SDI
po kilkaascie osob i wychodzi prawie za darmo na miesiac ;)
a jak jest w zasiegu to sie przylacza do naszej wielgachnej i
przeciazonej osiedlowki....
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2003-10-20 12:31:04

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miiiixxo" <m...@A...pl>
> [...]

> po kilkaascie osob i wychodzi prawie za darmo na miesiac ;)
> a jak jest w zasiegu to sie przylacza do naszej wielgachnej i

Ty piszesz o faktach niedokonanych czyli o POTENCJALNOŚCI.
TP SA nic nie traci gdy SDI jest rozdzielone ponieważ bez zmian
pobiera pieniądze za łącze.
Społeczeństwo traci ponieważ nie wszystkich stać finansowo na
samodzielne łącze.
Ponieważ nowy regulamin nie jest niczym uzasadniony poza
oczywistą szkodliwością społeczną więc jest wymierzony
bezpośrednio w "interes państwa i jego obywateli" wprowadzając
zasadę: "INTERNET DLA BOGATYCH".
\|/
re:

1. Data: 2003-10-20 13:17:19

Od: Miiiixxo <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):

> bezpośrednio w "interes państwa i jego obywateli" wprowadzając
> zasadę: "INTERNET DLA BOGATYCH".

nio dobra dobra - ale przeciez tak ma byc !!! ;-/ w naszym codownym
kraju....;-)

1. Data: 2003-10-20 13:28:27

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miiiixxo" <m...@A...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> nio dobra dobra - ale przeciez tak ma byc !!! ;-/ w naszym
> codownym kraju....;-)
> pozdro
> Miiiixxo

Interes monopolisty nie może być ponad interes państwa. :-|
\|/
re:

1. Data: 2003-10-20 14:30:27

Temat: Re: NTG - SDI GRATULACJE - Turyński
Od: "jacek_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com> napisał w wiadomości

Moje ukłony, gratulacje io podziękowania - po statnim poście zmieniam
zdanie!
dZIĘKUJĘ I ZACHOWAM SOBIE TEN WĄTEK - aby nie było wątpliwości -
dziękuje Jerzemu Turyńskiemu za ten fragment!

ŻYCIE WERYFIKUJE poglądy, postawy
Pytanie o książkę - PROSZĘ O POMOC
Rozstanie...
Prośba o rozpoznianie - opis objawów.