(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE

1. Data: 2003-04-24 14:04:43

Temat: Re: (NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b86fu3$bn1$3@nemesis.news.tpi.pl

> Az o jedno lub dwa ;-P

Dokladnie! Ile to roboty! ;)

> Moze sprobuj zapytac na

Ok, sprobuje (ale mam XP).

> No tak :-P

A co! ;)

> Jak rzadko to juz bym sie nie przejmowal - przypadlosc Windowsa ;-)

Ja tez z tego powodu nie dre wlosow z glowy ;)
Ale czsami jest to uciazliwe, szczegolnie jak jestem w sieci i musze
restartowac kompa :/

> No to przerzuc sie na ctrl+shift+s - szybciej i moze 'bezpieczniej'

Ok, zobaczymy czy bezpieczniej.

> :-) A jesli idzie o to, ze nie widzisz... jak nie widzisz?:-P

No nie widze. U mnie moja sygnaturka wyglada super.

> Ja widze :-) Masz po dwoch myslnikach jakis kwadrat zamiast spacji

Shit! Dlugo juz tak? Ale chyba mimo wszystko czytniki news wycinaja
automatycznie mojego siga.

> wietrze w tym robote OEQF ;-)

Mozliwe. Mam tam zaznaczone 'popraw kodowanie SIG'a', a teraz
to odzanczylam. Moze pomoze?

--
Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-04-24 16:54:47

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annie" w news:b896gf.31s.1@annie.gdynia napisał(a):

> Ok, sprobuje (ale mam XP).

Ała! Ludzie używają badziewia i zamiast to zmieniac... przerzucają się
na jeszcze większe badziewia ;-)
A tak poważnie to spróbuj w takim razie na
news://news.tpi.pl/pl.comp.os.ms-windows.winnt - to jest chyba grupa m.
in. dla XP.

> Ok, zobaczymy czy bezpieczniej.

Zgaduję, że:
1. Jak na razie jest OK
2. Nie zawsze o tym pamiętasz, bo przyzwyczajenie robi swoje.

? ;-)

> No nie widze. U mnie moja sygnaturka wyglada super.

Jak wygląda super skoro jej nie widzisz? :-P

> Shit! Dlugo juz tak?

Pierwszy raz zauważyłem :-)

> Mozliwe. Mam tam zaznaczone 'popraw kodowanie
> SIG'a', a teraz to odzanczylam. Moze pomoze?

Jak dla mnie super :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-04-24 23:49:14

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgaduję, że:
> 1. Jak na razie jest OK

Na razie sie nie zawiesza, ale tez juz dawno mi sie nie zawiesil pomimo
uzywania standardowego sposobu wstawiania sig'ow.

> 2. Nie zawsze o tym pamiętasz, bo przyzwyczajenie robi swoje.

Tak :) Ale jak juz klikne 'wstaw' to sie wracam, zeby sie przyzwyczaic
:)
Poza tym jeszcze mi ten skrot nie wychodzi tak szybko, bo sie
zastanawiam jaka to kombinajca byla :) Ale sie przyzwyczaje, spoko :)

> Jak wygląda super skoro jej nie widzisz? :-P

Czy ja mam na to odpowiadac? :)

> Pierwszy raz zauważyłem :-)

To dobrze, ze sie w oczy nie rzucalo :)

> Jak dla mnie super :-)

Czyli jest juz OK? Fajnie :)

1. Data: 2003-04-25 15:44:06

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annie" w news:b8a47j.28s.2@annie.gdynia napisał(a):

> Tak :) Ale jak juz klikne 'wstaw' to sie wracam,
> zeby sie przyzwyczaic :)

Dobre! :-)

> Poza tym jeszcze mi ten skrot nie wychodzi tak
> szybko, bo sie zastanawiam jaka to kombinajca
> byla :)

Lewa dlon przesuwasz na koniec klawiatury. Maly palec kladziesz na
ostatni przycisk... ten w lewym dolny rogu. Palec obok malego (nie wiem
jak on sie zwie) kladziesz na klawiszu wyzej. Wtedy srodkowy powinien w
sposob naturalny znalezc sie nad A lub S. Jak pocwiczysz to powinien
ladowac nad S. Wtedy siga wstawiasz w ulamku sekundy ;-)

1. Data: 2003-04-26 09:39:20

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinien w sposob naturalny znalezc sie nad A lub S. Jak pocwiczysz
> to powinien ladowac nad S. Wtedy siga wstawiasz w ulamku sekundy ;-)

Dzieki, dzieki, Ty moj wybawco ;D

1. Data: 2003-04-26 11:44:15

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annie" w news:b8drko.3ik.1@annie.gdynia napisał(a):

> Dzieki, dzieki, Ty moj wybawco ;D

O jak milo :-D I nie czuje ciezaru zwiazanego z milym slowem ;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

jeszcze raz: śmierć kliniczna- ważne
"starzy" czy "rodzice"
Czy ty mezczyzno potrafisz tylko zgadzac sie ze soba?
mitomania
złapali mnie na paleniu