Na 8-go coś wykwintnego....

1. Data: 2001-03-07 23:30:15

Temat: Re: Na 8-go coś wykwintnego....
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał...
> Dla mnie osobiscie to ani komunistyczne ani feministyczne swieto lubie go
> juz a jakie ma korzenie? kto by tam pamieal:) Dla mnie jeszcze wydaje sie
> ono jak i inne np Walentymki milo odskocznia od zabieganej codziennosci.

Walentynek tez nie poważam - jest to typowy produkt marketingowy - przecież
jakoś te kartki i słodycze trzeba sprzedać... No i oczywiście jest bum na
kwiaty...
A ja w poniedziałek dostałam od męża 5 tulipanów, a we wtorek 5 róż... są
śliczne - dzisiaj nie muszę dostać kwiatów... Ale może dostanę i tak...
:-))) Bardzo się ucieszę, bo pamięta o mnie zawsze a nie tylko 8-ego
marca...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-08 09:53:50

Temat: Na 8-go coś wykwintnego....
Od: "grzegorz drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Marynowane langustynki w vinegrecie z pomidorów - prezentują zwycięzcy I Konkursu
Kuchni Włoskiej Rafał Targosz i Damian
Kalisz kucharze restauracji hotelu Copernicus w Krakowie

http://www.restaurants.pl/przepisy/langustynki.htm

I oczywiście Życzenia dla wszystkich wspaniałych Pań!!

grzegorz drabik
-------------------------------
http://www.restaurants.pl
http://www.puby.com

1. Data: 2001-03-08 10:05:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz drabik" <g...@e...com> napisał...
> I oczywiście Życzenia dla wszystkich wspaniałych Pań!!

Grzesiu! Te życzenia to można przyjąć bez kontekstu "na ósmego", bo wiesz ja
komunistyczno feministycznych świąt nie obchodzę?...
Mam nadzieję, że tak.
Dziękuję.

1. Data: 2001-03-08 10:36:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:

> [...]
>
> Grzesiu! Te życzenia to można przyjąć bez kontekstu "na ósmego", bo wiesz ja
> komunistyczno feministycznych świąt nie obchodzę?...

A mnie np. jest bardzo milo, gdy ktos sklada zyczenia z okazji Dnia Kobiet
i nie mam nic przeciwko temu...

Lilla

1. Data: 2001-03-08 10:54:35

Temat: byloRe: Na 8-go ... jest polszczyzna
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

napisales:"Chleb zmiksować z pietruszką, czosnkiem i oliwą z oliwek. Obłożyć
przekrojone pomidory mixem chlebowo-pietruszkowym"

teraz to a ja sie chyba czepiam, dlaczego uzywac slowa mixem a nie mieszanka

konia z rzedem temu kto mnie przekona do tego?

1. Data: 2001-03-08 10:58:07

Temat: Re: byloRe: Na 8-go ... jest polszczyzna
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ale w powyzszym liscie nie podpisalam sie

iza

1. Data: 2001-03-08 11:17:21

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
mieszanka

> konia z rzedem temu kto mnie przekona do tego?

No moim zdaniem to po polsku powinien byc np. miks (moze mikstura?), ale
raczej nie mieszanka, bo wyraznie chodzi o produkty zmiksowane a nie tylko
zamieszane.

Jader

1. Data: 2001-03-08 12:20:59

Od: "Tomasz Ostrowicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> raczej nie mieszanka, bo wyraznie chodzi o produkty zmiksowane a nie

Tu popieram Jadera. Zmieszane skladniki a zmiksowane to jednak
roznica.

Tomek

1. Data: 2001-03-08 12:26:31

Od: "Paulo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Ostrowicz" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:987t9b$cts$1@news.tpi.pl...

> ale
> tylko

> Tu popieram Jadera. Zmieszane skladniki a zmiksowane to jednak
> roznica.

Mieszać - Mieszacz - Mieszanka
Miksować - Mikser - Mikstura (albo Miks )

Pozdro
Paulo

1. Data: 2001-03-08 12:28:04

Od: "grzegorz" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mieszanka

> konia z rzedem temu kto mnie przekona do tego?

Przpis jest autorst
wa zwyciezcow konkuru,
wiec.....mozna ich zapytac... ;-)

PS.